Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام حسن خیری در آیین معارفه چهار مدیر درون‌سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم اظهار کرد: نگاه مسئولان به این دانشگاه مثبت است؛ بنابراین استادان مجرب و متعهد هیئت علمی این واحد دانشگاهی که در بخش‌های  صنعت و کارآفرینی فعال هستند، می‌توانند برای این دانشگاه سرمایه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهتمام ویژه مسئولان کلان دانشگاه آزاد اسلامی به استان قم را سرمایه این واحد دانشگاهی دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم باید در بسیاری از عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی در بعد کیفی و کمی در مقایسه با دیگر واحدهای دانشگاهی سراسر کشور پیشرو باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم استفاده از تمام ظرفیت‌های استان قم را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در استان قم وجود دارد که تاکنون به‌درستی از آن استفاده نشده است؛ بنابراین باید از تمام ظرفیت‌های بی‌نظیر مانند حوزه  مقدس علمیه در این استان استفاده شود.

خیری با تأکید بر لزوم فعالیت مدیران گروه‌های آموزشی در عرصه دانشگاه بیان کرد: بنای کار ما بر این است که ظرفیت‌ها را بشناسیم؛ بنابراین مدیران گروه‌های آموزشی به‌منظور بالابردن کیفیت آموزشی و توسعه عرصه علمی رشته‌ها لازم است با برگزاری جلسات هم‌اندیشی به این مهم اهتمام ورزند و با استفاده از ظرفیت‌های علمی استان در بهبود کیفیت آموزشی رشته‌ها همت کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم نوآوری کنیم باید زمینه را ایجاد کنیم، اضافه کرد: استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه اگر می‌خواهند نوآوری کنند، ابتدا باید زمینه نوآوری در دانشگاه ایجاد شود؛ بنابراین همه باید استادان را به رسمیت بشناسیم و استادان نیز لازم است با برنامه در مسیر کار و تولید گام‌های مؤثری بردارند.

تأکید بر ایجاد نشاط علمی در دانشگاه آزاد اسلامی قم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم بر ایجاد نشاط علمی در این دانشگاه تأکید کرد و ادامه داد: استفاده از فضای مجازی به‌منظور هم‌اندیشی و شناسایی ظرفیت‌های علمی استادان بسیار حائز اهمیت است.

خیری فعالیت‌های اولویت‌دار دانشگاه آزاد اسلامی قم را برشمرد و توضیح داد: احداث ساختمان نیمه‌کاره سایت پردیسان، ایجاد دانشگاه علوم انسانی اسلامی با محور نخبه‌پروری، زمینه‌سازی برای حل مشکلات علوم پزشکی، تقویت و ایجاد هفت رشته مهارتی در حوزه سما و احداث خوابگاه دانشجویی جدید از اولویت‌های پنج‌گانه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی قم است که امیدواریم با حمایت مسئولان پروژه‌های عمرانی دانشگاه تا شهریور ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر فعالیت بیش از پیش دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری یادآور شد: یک تیم معتقد، پای کار، مجرب و متعهد در پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم شکل گرفته است و انتظار داریم در عرصه‌های متعدد سرای نوآوری و ارتباط با صنعت و ... بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی بخش پژوهشی دانشگاه باشیم.

لزوم ایجاد یک شبکه پویا از حوزه ریاست دانشگاه تا مدیران گروه‌های آموزشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم تأکید کرد: باید یک شبکه پویا از حوزه ریاست دانشگاه تا مدیران گروه‌های آموزشی ایجاد شود تا ۷۰ درصد اعضای هیئت علمی در پروژه‌های علمی دانشگاه مشارکت کنند.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم حجت‌الاسلام حسن خیری در احکام جداگانه‌ای علی شهیدی‌نژاد را به‌عنوان عضو شورای پژوهش و فناوری، مصطفی قبائی‌آرانی را به‌عنوان رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان، محبوبه‌سادات شریف را به‌عنوان رئیس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی و مریم خوش‌سخن را به‌عنوان رئیس مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم معرفی کرد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات سیدسهیل آقایی در زمان تصدی وی به‌عنوان رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان این واحد دانشگاهی قدردانی شد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1081832 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان قم حسن خیری هیئت علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم حسن خیری هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم دانشگاه آزاد اسلامی قم مدیران گروه های آموزشی عنوان رئیس هیئت علمی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»  که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، از سوی سیدابراهیم رئیسی، به شرح زیر خطاب به «وزارت آموزش و پرورش»، «دانشگاه فرهنگیان» و «هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه­‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی» ابلاغ شد:

«ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌­گردد:‌

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌­ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌­شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رئیس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رئیس دانشگاه فرهنگیان (نائب رئیس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­ها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»