Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@14:05:39 GMT

پلمپ ۱۱ واحد صنفی متخلف در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۱۳۷

پلمپ ۱۱ واحد صنفی متخلف در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری میزان، سرهنگ نادر مرادی  گفت: دوم آذر ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی طی تعامل با سایر پایگاه‌های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به محدودیت‌های شدید در سطح شهر تهران از واحد‌های صنفی نقاط مختلف پایتخت بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود:  در این طرح  از ۱۴ هزار و ۳۸ واحد صنفی بازدید و به ۶۹ متصدی متخلف واحد‌های صنفی اخطار کتبی و ۴۱ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جریمه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی‌های قضایی ۱۱ واحد صنفی که هیچ توجهی به پروتکل‌های بهداشتی نداشته وسلامت جامعه را به خطر انداخته بودند، پلمپ شدند.
رییس پلیس اماکن عمومی پایتخت گفت: به ۷ هزار و ۱۲۴ مراجعه کننده به واحد‌های صنفی که بدون ماسک در این واحد‌ها حضور داشتند، تذکر لسانی استفاده از ماسک داده شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلمپ 11 واحد صنفی متخلف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت