Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان گفت: استقلال سال گذشته هم با استراماچونی شروع خوبی نداشت اما رفته رفته تیم بهتر شد. به همین دلیل باید به محمود فکری هم زمان داد و الان زمان مناسبی برای قضاوت درباره تیم‌ها نیست.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شکست تیم استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: فوتبالی که از استقلال در بازی با فولاد دیدیم یکی از بی‌کیفیت‌ترین بازی‌های این تیم در هفته‌های اخیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در آن دیدار حتی یک موقعیت گلزنی صد در صد هم نداشت و در فاز هجومی اصلا خوب کار نکرد. عملکرد استقلال در بحث دفاعی هم قابل قبول نبود چون فولاد هم از دو موقعیت توانست به گل برسد. در واقع استقلال مقابل فولاد می‌توانست بازنده نشود و حداقل با یک تساوی از اهواز به تهران برگردد اما باخت و چون این شکست در دقایق پایانی بازی هم رقم خورد تلخ‌تر شد.

او ادامه داد: ما در شروع لیگ قرار داریم و با توجه به اینکه تقریبا اغلب تیم‌ها تغییراتی روی نیمکت‌شان داشته‌اند لازم است که به تیم‌ها و مربیان زمان دهیم. خصوصا به مربیان جوان و آنهایی که سکان تیم‌های بزرگ را برعهده گرفته‌اند باید فرصت داد تا در تیم‌های خود جا بیفتند. استقلال پارسال هم با استراماچونی شروع خوبی نداشت اما رفته رفته تیم بهتر شد. به همین دلیل باید به فکری هم زمان داد و الان زمان مناسبی برای قضاوت درباره تیم‌ها نیست.

جمشیدیان در ادامه با اشاره به رفتارهای جواد نکونام در دیدار با استقلال افزود: درباره اینکه گفته می‌شود سبک رفتاری نکونام مثل کارلوس کی‌روش است، شاید اینطور باشد چون او سالها زیر نظر کی‌روش کار کرده و هیچ مربی به اندازه او بالای سرش نبوده است. عملکرد نکونام در نساجی و فولاد هم نشان می‌دهد که او تیم‌های سازمان یافته و منسجمی می‌سازد و مربی خوبی است. درباره استایل سرمربیگری‌اش هم باید گفت که افرادی مثل مورینیو هم در بالاترین سطح فوتبال دقیقا همین استایل را دارند در حالی که مربیانی مثل آنچلوتی یا زیدان همیشه در کنار خط آرام هستند. در واقع نمی‌توان به استایل نکونام و هیچ سرمربی در دنیا ایراد گرفت ضمن اینکه الان به دلیل نبود تماشاگران و خلوت بودن ورزشگاه‌ها سروصدای نیمکت‌ها و مربیان به درون زمین منتقل نمی‌شد اما الان هر صدایی به زمین می‌رسد و شاید دلیل تنش زاتر شدن رفتار برخی مربیان هم همین موضوع باشد. برخی مربیان هم از این رفتارها به عنوان یک تاکتیک استفاده می‌کنند. مثل سرمربی فصل قبل تراکتور که در فینال جام حذفی با همین رفتارها توانست در دقایق پایانی بازی را بخواباند و فشار استقلال را کم کند. چنین رفتارهایی اگر با فقط منحصر به تیم خودی و انرژی دادن به بازیکنان باشد اشکالی هم ندارد اما اعتراض مدام به داور و بازیکنان حریف استایل جالبی نیست.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی گفت: قطعا خود فکری بهتر از هر کسی می‌داند که بهترین راه برای خارج شدن از حواشی بازی با فولاد و بازگشت آرامش به استقلال پیروزی مقابل ماشین‌سازی است. استقلال با برد در بازی روز چهارشنبه هم می‌تواند 3 امتیاز مهم بگیرد هم اینکه به آرامش برسد. استقلال برای برد مقابل ماشین‌سازی باید با کیفیت بهتری نسبت به بازی با فولاد کار کند. به اعتقاد من این تیم هنوز با ساختاری که استراماچونی ایجاد کرده به میدان می‌رود و نفرات جدید هنوز کشش اضافه شدن به ترکیب اصلی تیم را ندارند. فکری باید در بازی‌هایی مثل دیدار با ماشین‌سازی دست به تغییر ساختار و هماهنگ کردن نفرات جدید با قبلی‌ها بزند پس چه بهتر که با دفاع 3نفره به میدان برود و وریا غفوری و میلیچ را آزاد بگذارد تا در صورت حضور دیاباته در زمین به او کمک کنند. تا زمانی هم که نفرات جدید با قبلی ها هماهنگ نشوند استقلال باید با همان سیستم فصل گذشته بازی کند تا امتیاز از دست ندهد. 4/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال احمد جمشیدیان ماشین سازی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتور در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با 2 شوت سرکشی که به سمت دروازه کریستوفر کنت شلیک کرد سه امتیاز را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مهدی حسینی در آن مسابقه مرد اول تراکتور بود و با نفوذهای به موقع درون محوطه فولاد خودش را در شرایط شوت‌زنی قرار می‌داد و با ضربه محکم و مهار نشدنی دو گل به ثمر رساند و ستاره میدان بود.

این مسابقه دومین دبل دوران فوتبال مهدی حسینی بود و او پیش از این زمانی که در آلومینیوم اراک توپ می‌زد با 2 گلی که مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی دو بر یک آنها شد.

مهدی حسینی در این فصل یک گل هم مقابل شمس‌آذر به ثمر رساند تا در 23 حضور خود به عنوان بازیکن و تعویضی 3 گل با پیراهن تراکتور به ثمر رسانده باشد.

او در بازی با فولاد با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت و به دنبال تکرار عملکرد فوق‌العاده در نیم فصل نخست خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد