Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان روز سه شنبه به نقل از ماریا خویشدوست در نشست ساماندهی آرامستان‌های شهرستان دشتستان اعلام کرد: لازم است مردم با فرهنگ دشتستان از برگزاری مراسم ختم در منزل اجتناب نموده و تشییع جنازه هم با حداقل نفرات و بستگان درجه یک متوفی انجام شود.

وی اظهارداشت: روحانیون و ائمه جمعه و جماعات و همچنین فعالین اجتماعی و فرهنگی در اقناع کردن خانواده‌ها جهت عدم برگزاری مراسم در منزل می‌توانند نقش کلیدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خویشدوست گفت: هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در تمامی آرامستان‌های شهرستان دشتستان، نیروهای داوطلب بسیجی و سپاه، نیروی انتظامی در کنار کادر بهداشت و درمان حضور می‌یابند و در خصوص عدم برگزاری مراسم تشیع با حضور افراد زیاد و همچنین مراسم ختم در منزل فرهنگ‌سازی خواهند کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: مراسم تشیع جنازه در آرامستان‌ها تا کاهش بیماری کرونا با حداکثر ۲۰ نفر از بستگان نزدیک متوفی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مقرر شد، شهرداری، پزشکی قانونی و بیمارستان از خانواده‌های صاحبان عزا در زمان ترخیص متوفی از آرامستان فرم تعهد مبنی بر عدم برگزاری مراسم در منزل و حضور حداکثر ۲۰ نفر در مراسم تشیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرفته می‌شود.

خویشدوست افزود: با توجه به اینکه یکی از دلایل مهم بالا رفتن (آمار کرونا) در شهرستان دشتستان، حضور چشمگیر مردم در مراسمات و اجتماعات ختم در منزل و آرامگاه است، لذا با توجه به پیشنهاد دریافت شده توسط تعدادی از شهروندان ، مقرر شد که در جهت کاهش این بیماری (به مدت ۲ هفته) از ارسال آگهی مراسمات تا قبل از آئین خاک‌سپاری خودداری شود.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت ۲ ساعت از اتمام آئین خاک‌سپاری توسط اعضا درجه یک صاحبان عزا، آگهی ترحیم در ۷ کانال و صفحه مجازی ویژه متوفیان  برازجان ،جهت آگاهی عموم و تماس تلفنی به بستگان متوفی بارگذاری شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: با چاپخانه‌هایی که این مصوبه را رعایت نکنند، برخورد قضایی خواهد شد و تا یک ماه اجازه هیچ‌گونه فعالیتی نخواهند داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر دشتستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر دشتستان بهداشت و سلامت ویروس کرونا بوشهر دشتستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور شهرستان دشتستان بهداشت و درمان برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا