Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان حیدری سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور بهسازی و آمادگی ناوگان ایمنی و آتش نشانی نیروگاه برای مقابله با حوادث و شرایط اضطراری در نیروگاه و همچنین با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی جهت کمک رسانی به شهرستان باوی و صنایع همجوار، یک دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی این نیروگاه بازسازی کامل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه خرید خودرو‌های آتش نشانی در شرایط فعلی بسیار پر هزینه است، ولی با بررسی‌های کارشناسی بر روی خودروی فرسوده، تصمیم به بازسازی آن با هدف کاهش هزینه‌ها اتخاذ شد، افزود: این خودرو از سال ۱۳۹۶ در تعمیرگاه بلاتکلیف بود و پس از پیگیری‌های مستمر و تامین هزینه‌های لازم توانستیم آن را بازسازی کرده و مجددا در ناوگان آتش نشانی نیروگاه مورد استفاده قرار دهیم.

ویدا صادقی دهکردی سرپرست اداره HSE نیروگاه رامین اهواز نیز اقدامات انجام شده بر روی این خودرو را شامل؛ ساخت مخزن آب خودرو مطابق استاندارد NFPA با ظرفیت ۹ هزار لیتر، سرویس پمپ آب آتش نشانی، نصب قرقره هوز ریل با شیلنگ ۳/۴ اینچ به صورت پرس به متراژ ۳۰ متر، ساخت کابین وسط برای جانمایی لوازمات امدادی و کپسول آتش نشانی، ساخت کابین عقب (محل قرارگیری پمپ) با ۳ درب کرکره‌ای، تعویض کامل سیستم روشنایی، ساخت و جاسازی مخزن ۳۰۰ لیتری فوم پلی اتیلن سه جداره، رفع دیفکت‌های مورد نیاز و رنگ آمیزی عنوان کرد.

او ضمن قدردانی از تلاش همکاران در اداره ایمنی و آتش نشانی، ادامه داد: رعایت الزامات ایمنی حین کار مهم‌ترین اصل در کاهش حوادث در نیروگاه رامین است و همواره سعی می‌کنیم با نگهداری و تقویت تجهیزات خود و همچنین ارتقای سطح آموزش و ایمنی همکاران، در جهت صیانت از سلامت همکاران و تجهیزات نیروگاه گام برداریم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوگان آتش نشانی خودروی اطفای حریق نیروگاه رامین آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصین این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز بدست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  

او  تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه ذکر نمود که در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟