Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: مسابقات برای استقلال تفاوتی ندارد و این تیم همیشه برای برد به میدان برود. همیشه تیم مقابل استقلال انگیزه زیادی دارد و امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان وارد زمین شوند و بتوانیم بازی خوبی ارائه داده و برنده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماشین‌سازی تیم خوبی است و مربی جوان و جسوری دارد. خیلی از بازیکنان این تیم را می‌شناسم و آنها با توجه به انگیزه‌ای که دارند می‌توانند مشکل ساز باشند. امیدوارم بازیکنانم فردا روزشان باشند و با توانایی بالایی وارد بازی شوند و در فضای سالم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حواشی تیمش پیش از تقابل با فولاد خاطرنشان کرد: در مورد اتفاقات بازی با فولاد در زمان بهتری صحبت خواهم کرد و مسائلی که رخ داد را بازگو خواهم کرد اما در حال حاضر تمام تمرکز برای بازی با ماشین‌سازی است. هر بازی برای ما مهم است و باید با تمرکز کافی وارد مسابقه باشیم. بعد از بازی در مورد این اتفاقات صحبت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه کادر فنی پرسپولیس نسبت به چمن بلند ورزشگاه آزادی معترض شدند، تصریح کرد: در بازی اول ما هم چمن بلند بود و بازیکنان انتقاد کردند. امیدوارم چمن‌ها کوتاه‌تر شود. چمن بلند سرعت بازی و توپ را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد بازی زیبا از کار در بیاید. امیدوارم شکل چمن به نحوی شود که بازی قشنگی را شاهد باشیم.

فکری در مورد حواشی دیاباته و استفاده از این بازی در بازی فردا تصریح کرد: دیاباته مشکل خاصی ندارد و فردا از او استفاده می‌کنیم. دیاباته در اردوی ما حضور دارد و اگر لازم شد از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فرشید اسماعیلی از ناحیه زانو مصدوم است. سیاوش یزدانی هم از قبل مصدوم بود. این ۲ بازیکن فردا غایب خواهند بود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت.

برچسب‌ها محمود فکری ماشین سازی تبریز باشگاه استقلال ورزشگاه آزادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود فکری ماشین سازی تبریز باشگاه استقلال ورزشگاه آزادی محمود فکری ماشین سازی تبریز باشگاه استقلال ورزشگاه آزادی اخبار کنکور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند