Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه مالک‌اشتر بوشهر از اجرای گشت‌های محله‌محور "رضویون" در این شهرستان خبر داد و گفت: گشت‌های محله‌محور رضویون با همکاری نیروهای بسیجی در راستای پیشگیری از وقوع جرم با همکاری دستگاه قضا در بوشهر اجرا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در هفته بسیج برنامه‌‌های مختلف فرهنگی، هنری، عمرانی، محرومیت‌زدایی و توزیع بسته‌های غذایی میان افراد نیازمند با تلاش پایگاه‌ها، نواحی و حوزه‌های مقاومت در سراسر استان بوشهر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته فرمانده سپاه مالک‌اشتر بوشهر در این هفته بر اساس ایام روزهای تعیین شده برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی، اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه معیشتی و بهداشتی و رونمایی از طرح‌های هنری و فرهنگی از آن جمله است

سرهنگ غلامرضا شهابی، نهال کاری و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان برای خدمت‌رسانی را از دیگر برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: رسیدگی و توجه به خانواده‌های محروم از جمله خانواده زندانیان از برنامه‌های هفته بسیج در بوشهر است.

وی از اجرای طرح گشت‌های محله‌محور رضویون در بوشهر خبر داد و بیان کرد: گشت‌های محله‌محور رضویون با همکاری نیروهای بسیجی در راستای پیشگیری از وقوع جرم با همکاری دستگاه قضا در بوشهر اجرا شده است.

فرمانده سپاه مالک‌اشتر بوشهر از معرفی برگزیدگان جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج خبر داد و تصریح کرد: یکی از رده‌های 8گانه‌ای‌که موفق به اخذ رتبه برتر جشنواره ملی مالک اشتر شده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع ) ناحیه مقاومت مالک اشتر بوشهر است.

پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع )  بوشهر نیز در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت این پایگاه اعلام کرد: برگزاری برنامه‌های ورزشی و تفریحی از جمله ورزش‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، تنیس روی‌میز، فوتبال‌دستی و شنا در کنار مسابقات جام رمضان و دهه فجر از برنامه‌های مهم پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع ) ناحیه مقاومت مالک اشتر بوشهر است.

حسین احمدپور افزود: در کنار شور و نشاط که برگزاری این مسابقات به رده‌های مختلف سنی عضو پایگاه بسیج ارائه کرده، این نوع گردهمایی‌ها سبب ارتقای عضویت‌های جدیدی نیز شده است .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع ) ناحیه مقاومت مالک اشتر بوشهر تصریح کرد: در حوزه فعالیت‌های معاونت تعلیم و تربیت، موفق به برگزاری حلقه‌های صالحین برای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، میان‌سالان  و پیشکسوتان و همچنین فعالیت های قرآنی برای این رده‌های سنی مختلف شدیم.

730گروه جهادی استان بوشهر در بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی می‌کنند 602گروه جهادی استان بوشهر در مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند 377واحد مسکونی از سوی سپاه تحویل محرومان استان بوشهر شد

احمدپور، آموزش اطفا حریق، توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان، کمک به مردم سیل‌زده خوزستان، راه‌اندازی کارگاه تولید دستکش و ماسک را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: شرکت بسیجیان در اهدا خون، ضدعفونی محلات و ساخت خانه نیازمندان از دیگر فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع ) ناحیه مقاومت مالک اشتر بوشهر است.

وی از راه‌اندازی گشت‌های رضویون را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: گشت محله محور رضویون بسیج با هدف ارتقای خدمت‌رسانی بسیج، ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از وقوع جرم و همچنین ایجاد رضایتمندی مردم راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گشت های محله محور رضویون استان بوشهر راه اندازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی