Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلسات هیئت دولت با موضوع بودجه گفت: به نحوی بودجه ریزی انجام شدکه در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ دچار عدم تعادل نشدیم و فشاری به بانک مرکزی نیاورده شود. در واقع پول پرفشار به بازار وارد نکردیم.
وی افزود: دولت خود را در بودجه ۱۴۰۰ کوچک‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی دولت همچنین تصریح کرد: اکنون ۸۰ درصد روستا‌های کشور به آب سالم دسترسی دارند.
ربیعی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: مرغ به قیمت مصوب بازخواهد گشت. وزارت جهاد ۳۲۰ تن مرغ گرم و منجمد را با قیمیت ۱۸ هزار ۵۰۰ تومان به بازار وارد کرده و آثار آن را خواهیم دید.
سخنگوی دولت با موفقیت‌امیز خواندن طرح اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح کشور گفت: بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده ورودی‌ها به بیمارستان‌ها کاهش یافته است. در تهران حدود ۳۰۰ هزار مسافر در مترو و اتوبوس کاهش داشته‌ایم. در کل کشور در روز اول طرح متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه ۳۸/۳ نسبت به هفته قبل از آغاز طرح کاهش داشته است. برچسب ها: ربیعی ، سخنگوی دولت

منبع: خرداد

کلیدواژه: ربیعی سخنگوی دولت سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار اشاره کرد:کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوز‌ها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • موفقیت ساخت بلوک بتنی جدید به همت دانشجوی تفتی
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران