Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ورزش شهروندی همدان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به زودی از سایت و اپلیکیشن ورزش شهروندی همدان رونمایی خواهد شد.

سعید پناه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به برنامه‌ریزی ورزش شهروندی همدان اظهار داشت: به دنبال این هستیم در گام نخست به زودی سایت و اپلیکیشن ورزش شهروندی همدان را راه‌اندازی کنیم و تقریباً بیش از ۹۰ درصد اقدامات در این زمینه انجام شده و به زودی در اختیار شهروندان همدان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنها سایت ورزش شهروندی کشور در مشهد ایجاد شده که طراحی سایت ورزش شهروندی بسیار جامعه‌تر بوده و برای نخستین بار اپلیکیشن ورزش شهروندی در کشور نیز در کنار سایت در اختیار همدانی‌ها قرار خواهد گرفت.

رئیس ورزش شهروندی همدان با اشاره به افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۹۹ گفت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا بارها و بارها افتتاحیه ورزش شهروندی همدان در سال ۹۹ به تعویق افتاد اما به دنبال این هستیم تا با فروکش کردن این ویروس افتتاحیه باشکوهی را در همدان برگزار کنیم.

پناه‌آبادی خاطرنشان کرد: همچنین به زودی اعضای کمیته‌های ورزش شهروندی همدان با ابلاغ‌هایی که صادر خواهیم کرد معرفی خواهند شد و کار خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه حداقل برای ۱۰ درصد جمعیت ورزش همدان هدف‌گذاری کرده‌ایم، بیان کرد: طبق آمارها به طور تقریبی شهر همدان ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در فاز نخست ورزش شهروندی حداقل ۱۰ درصد این جمعیت یعنی ۷۰ هزار نفر در ورزش شهروندی شهرداری همدان ثبت نام خواهند.

رئیس ورزش شهروندی همدان عنوان کرد: تعداد رشته‌های ورزش شهروندی همدان را به بیش از ۴۰ رشته برای بانوان و آقایان رسانده‌ایم تا بتوانیم جمعیت بیشتری را جذب ورزش شهروندی کنیم.

پناه‌آبادی با اشاره به تغییر ساختار ورزش محلات به شهروندی گفت: امسال اساس‌نامه ورزش شهروندی را نوشته‌ایم و در تمامی ناحیه‌ها و مناطق شهر همدان ورزش شهروندی فعال خواهد شد و به مانند سال‌های گذشته محدود به چند محله نخواهیم شد.

وی افزود: حمایت‌های مدیریت شهری، شورای اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان باعث شد تا ورزش شهروندی همدان با ساختار و چارت بسیار منظم برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش شهروندی ورزش شهروندی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با توجه به کاهش نرخ جمعیت در کل کشور، قانون حمایت از جوانی جمعیت یکی از قوانین خوبی بود که توسط مجلس مصوب ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح دارای ۷۳ ماده قانونی است که ماده ۳ ،۴ و قسمتی از ماده ۵ این قانون به تخصیص زمین به متقاضیانی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند اشاره کرده است افزود: از تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ کسانی که دارای فرزند سوم یا بیشتر شده اند با شرایط قید شده وارد سامانه می‌شوند و مدارک خود را بارگذاری کنند و بعداز صحت سنجی مراحل واگذاری زمین طی خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: طبق قانون، اولویت با کسانی است که فرزند چهارم و بیشتر دارند و این افراد اگر فرم ج آنها قرمز شده است می‌توانند یک مرحله دیگر در این طرح شرکت کنند و شرط مالکیت برای این طرح ملاک نیست.

صالحی امیر ادامه داد: در خصوص شهرهای بالایی ۵۰۰ هزار نفر جمعیت طبق قانون در شهرهای همجوار در صورت موجود بودن زمین دولت یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به آنها اختصاص خواهد داد.

کد خبر 6096930

دیگر خبرها

  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست