Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان پارلمان عراق گفت که شهید سلیمانی تنها دوست شیعیان نبود بلکه دوست همه طرف ها از جمله کردها و اهل سنت بود.

به گزارش ایسنا، احمد الکنانی، نماینده پارلمان عراق در گفت وگو با شبکه آسیا در رابطه با نقش شهید سپهبد سلیمانی در عراق گفت: من به شخصه سردار سلیمانی را از نزدیک دیدم، دخالت او برای آزادسازی سرزمین های عراق و کمک به نیروهای امنیتی عراقی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سلیمانی دوست همه عراقی ها بود نه تنها شیعیان، او در بسیاری از مشکلات اهل سنت کنار آن ها ایستاد و مورد احترام همگان بود.

وی تاکید کرد: دخالت های سردار سلیمانی مثبت و خیرخواهانه بود و اقدامات او آنگونه که برخی ها معتقدند با سوء نیت نبود. او به هنگام بروز اختلافات میان رهبران سیاسی برای نزدیک کردن رویکردها و نظرات آن ها تلاش می کرد.

این نماینده عراقی خاطرنشان کرد: روابط عراق با دیگر کشورها امروز باید به دور از هرگونه اختلافات مذهبی و فرقه گرایی باشد و سخن گفتن در رابطه با اینکه سردار سلیمانی فقط دوست شیعیان بود و به دنبال منافع آن ها بوده است، درست نیست بلکه حتی کردها و شخص مسعود بارزانی از مواضع سردار سلیمانی تمجید می کردند و رهبران اهل سنت نیز از او تعریف می کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايران و عراق سردار سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد