Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ جان بولتون در مصاحبه‌ای نسبت به عدم پذیرش شکست در انتخابات از سوی ترامپ ابراز نگرانی کرد و گفت ترامپ با این اقدامات آمریکا را وارد دوره‌ای خطرناکی کرده است. وی تاکید کرد ترامپ: قطعا شکست در انتخابات را نخواهد پذیرفت. معتقدم نزدیکان ترامپ توصیه‌های حقوقی و سیاسی بدی را به او می‌دهند و شانس پیروزی در انتخابات را برای او متصور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بولتون این دلایل را متذکر شد تا امتناع ترامپ از پذیرش شکست را اثبات کند.

به گفته مشاور سابق کاخ سفید، ادعای سرقت انتخابات توسط دموکرات‌ها از سوی ترامپ کماکان دنبال خواهد شد. این روند می‌تواند اقدامات ویران گری را در روز‌های مانده تا پایان دولت او به بار آورد.

بولتون همچنین مدعی شد که ترامپ ممکن است در اندک زمان باقی مانده خود در کاخ سفید به دنبال به نتیجه رساندن توافق هسته‌ای ایران باشد. به ادعای او، احتمال زیادی وجود دارد که ترامپ ظرف ۳۰ روز مذاکره با ایران را آغاز و در صورت امکان به برجام برگردد.

بیشتر بخوانید: شرط بازگشت ایران به میز مذاکره با آمریکا

مشاور سابق کاخ سفید که خود به داشتن مواضع جنگ طلبانه شهره است، همچنین بر این باور است که ترامپ ممکن است برای انحراف توجه‌ها از شکست خود و یا برگرداندن ورق انتخابات به دنبال بکارگیری نیرو‌های نظامی در خارج از آمریکا برای از بین بردن توافق‌ها با ایران و کره شمالی باشد. با این حال بولتون احتمال اقدام نظامی ترامپ علیه ایران را رد کرد و گزارش‌های منتشره در این خصوص را ناشی از آشفتگی فعلی در میان مقامات دولتی او دانست.

بولتون شیوه تصمیم گیری ترامپ را به این صورت تشریح کرد: گاهی افکاری به ذهنش خطور می‌کند که شاید خوب باشد، بعد درباره شان حرف می‌زند و بعد فراموششان می‌کند. پس بعید است که فکر اقدام نظامی علیه ایران به ذهنش رسیده باشد. برعکس تصور می‌کنم شاید بخواهد ظرف ۳۰ روز آینده به فکر توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ و بازگشت به آن باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ مذاکره ایران و آمریکا انتخابات 1400 انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد

سرمربی سیتی تاکید کرد لیورپول با وجود دو شکست در ۳ بازی اخیرش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

به گزارش ایسنا،  منچسترسیتی یک پیروزی بزرگ دیگر را در راه کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر به دست آورد و توانست ۴ بر صفر برایتون را شکست دهد.  

دو گل فودن در نیمه اول و گل های کوین دی بروینه و خولیان آلوارس باعث شد تا سیتی روند شکست ناپذیری خود در لیگ را به ۱۸ بازی افزایش دهد و فاصله را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد(با یک بازی کمتر).

دی بروینه به اسکای اسپورت گفت: بدیهی است که هر بازی فشار زیادی دارد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر هر پنج بازی را ببریم، سیتی دوباره قهرمان است. هیچ تیمی تا به حال چهار عنوان قهرمانی پیاپی را در تاریخ فوتبال انگلیس کسب نکرده است.

سیتی پنج بازی باقی مانده دارد- یک بازی بیشتر از آرسنال - و باید در دیدارهای خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست، فولام و تاتنهام قرار گیرد و همچنین  مقابل ولورهمپتون و وستهم نیز در خانه دیدار دارد.  

تیم پپ گواردیولا بدون ارلینگ هالند مصدوم توانست در این دیدار این برد پرگل را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا نیز بعد از این دیدار گفت: برایتون در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است ولی با این حال این یک نتیجه خوب برای ما است. چهار گل زدیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این مهمترین چیز است. پنج بازی باقی مانده است، می دانیم که بازیها خیلی فشرده پیش می‌روند. ما باید تک تک آن بازی ها را ببریم. با بردن هر بازی ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول با وجود دو شکست در سه بازی اخیر، از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نیست. او در پایان صحبت هایش افزود: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای آرسنال و ما نیز بیفتد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها با وجود یک بازی کمتر از آرسنال تنها یک امتیاز عقب هستند. لیورپول نیز ۷۴ امتیاز دارد و در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم