Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:25:35 GMT

منزل آیت‌الله یزدی برای احداث مدرسه علمیه وقف شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۹۵۱

منزل آیت‌الله یزدی برای احداث مدرسه علمیه وقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عباس اسکندری صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه آیت‌الله محمد یزدی دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد برجسته حوزه علمیه، یک باب منزل مسکونی خویش در قم را برای راه‌اندازی مدرسه علمیه به نام «محمدیه» وقف کرده است گفت: نیمی از این خانه متعلق به آیت‌الله یزدی و نیم دیگر هم متعلق به همسر مرحومه ایشان بوده که با موافقت ورثه، مجموعاً برای تأسیس مدرسه علمیه وقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: تولیت وقف مذکور بر عهده دبیر وقت حوزه‌های علمیه و یکی از روحانیون معرفی شده از سوی آیت‌الله یزدی است و امام جمعه قم هم به عنوان ناظر وقف تعیین شده است.

کد خبر 5079568

منبع: مهر

کلیدواژه: قم وقف عباس اسکندری آیت الله یزدی حوزه علمیه قم ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بارش برف لیگ برتر فوتبال ایران آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره با ۲۵۸ نفر به سرزمین وحی انجام شد.

وی افزود: این پرواز بعد از ۱۰ روز در ۱۷ اردیبهشت ماه به یزد باز خواهد گشت.

دهقان منشادیر ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد