Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یدالله بوعلی گفت: مقام اول فارس در برگزاری چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه نشان از همدلی و کمک به محرومان است که باید تداوم یافته و حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 4 آذر) در مراسم توزیع 430 بسته معیشتی به نیازمندان گفت: با همت یکی از خیران استان و مرکز نیکوکاری «شهدای کشن» علاوه بر این بسته های معیشتی، پنج دستگاه یخچال، 20 دستگاه بخاری و پنج سری جهیزیه به ارزش 176 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر فارس با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) افزود: همکاری مراکز و افراد نیکوکار فارس در کمک به نیازمندان قابل توجه و تقدیر است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری استان فارس را قله می دانند و ما نیز برای حفظ این جایگاه در حوزه های مختلف باید تلاش کنیم و برای حفظ آن مسئولیت سنگینی بر دوش همگی ماست.

سردار بوعلی با اشاره به مقام اول فارس در چندین مرحله برگزاری رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: این جایگاه برتر نشان از همدلی و کمک به محرومان است که باید تداوم یافته و حفظ شود.

«محمد بذرافشان»، مدیر کل امداد فارس نیز در این مراسم با تقدیر از خیران استان گفت: تمامی اقلام تهیه شده توسط یکی از خیران استان فارس و با 176 میلیون تومان هزینه تهیه شده است که میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه توزیع بسته معیشتی مشارکت خیران قله اهدای جهیزیه سپاه فجر فارس مقام معظم رهبری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش