Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،  در حالی که رژیم سعودی خبر دیدار «محمد بن سلمان» ولی‌عهد ریاض با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تکذیب کرده اما منابع سعودی از روز گذشته تا کنون بارها بر این قضیه صحه گذاشته و جزئیات بیشتری از این دیدار افشا کرده‌اند.

 

نشریه عبری‌زبان «اسرائیل هیوم» امروز (سه‌شنبه) گزارش داد، مقام‌های ارشد سعودی می‌گویند موضوع اصلی دیدار و رایزنی نتانیاهو با بن‌سلمان، تشکیل جبهه واحدی علیه ایران در آستانه روی کار آمدن احتمالی دولت «جو بایدن» در ایالات متحده آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، مقام‌های سعودی مذکور که ادعا می‌کردند از جزئیات دیدار نتانیاهو و بن‌سلمان مطلع بودند، به این نشریه گفتند که ریاض مطمئن است بایدن و مشاورانش از هم‌اکنون طرحی برای توافق هسته‌ای آتی با ایران آماده کرده‌اند و می‌خواهند آسیبی که ممکن است از آن ببینند را به حداقل برسانند.

به نوشته وبگاه «عاروتص‌شوع» به نقل از این گزارش، آنها همچنین گفتند که سلطنت سعودی به اسرائیل به چشم مهم‌ترین شریک خود در تلاش‌هایش برای مهار کردن تهدید ایران می‌نگرد.

روز گذشته شبکه‌های رادیویی کان و گالاتز گزارش دادند که نتانیاهو و «یوسی کوهن» رئیس موساد شب گذشته به صورت مخفیانه به عربستان سعودی سفر کرده و با بن‌سلمان در شهر «نئوم» دیدار کردند.

«یواف گالانت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز با تایید دیدار نتانیاهو و بن‌سلمان در خاک عربستان، این دیدار و علنیی شدن آن را حائز اهمیت بسیار بالایی دانست.

بعد از آن بود که یک منبع سعودی در گفت‌وگو با نشریه «وال‌استریت ژورنال» خبر داد نتانیاهو و بن‌سلمان درباره موضوعات حول ایران و همچنین توافق سازش بین ریاض و تل‌آویو صحبت کرده‌اند.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران و عربستان بنیامین نتانیاهو عربستان سعودی جو بایدن محمد بن سلمان رژیم سعودی آمریکا و عربستان صهیونیست سهام عدالت نتانیاهو و بن سلمان انتخابات آمریکا بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

منابع خبری رژیم صهیونیستی از حمله تظاهرات کنندگان به «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم در حاشیه تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، ساختمانی دولتی را محاصره کردند که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی در آن حضور داشت.

تظاهرات کنندگان سد راه خودروی بن گویر شده و علیه او شعار داده و خواستار استعفای فوری او شدند.

به گزارش الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده و خیابان‌ها را مسدود کردند و پلیس قادر به کنترل آنان نیست.

برخی منابع از وقوع درگیری‌هایی بین پلیس و تظاهرات کنندگان مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

تظاهرات کنندگان خواستار استعفای نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

منابع عبری گزارش دادند پلیس با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد