Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه در برخی دستگاه‌های اجرایی سند ۲۰۳۰ در حال اجراست، گفت: در عرصه‌های فرهنگی باید ارزش‌های اسلامی رشد میدا کند، ولی در برخی دستگاه‌ها خلاف مسیر انقلاب حرکت می‌شود. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام حسن درویشیان در دیدار با رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور که عصر امروز در این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: هر کجا که در کشور اقدامات از سبک کار‌های بسیجی شکل گرفت، توفیقات زیادی برای مردم و ایران در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در موضوعات اقتصادی، فرهنگی، درمان یا نظامی با روحیه بسیجی وارد قضیه شویم کار موفق خواهد بود، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب سه عرصه مهم برای کشور یعنی؛ امنیتی، اقتصادی و علمی را مطرح کردند که لزوم ورود بسیج به این عرصه‌ها مهم است.

وی با اشاره به اینکه برخی با نفوذ فرهنگی و فکری دنبال برهم زدن آرامش مردم هستند، خاطرنشان کرد: ناکارآمد نشان دادن دستگاه‌های مختلف نظام از اهداف مهم دشمن در چند سال اخیر است.

درویشیان با بیان اینکه در برخی دستگاه‌های اجرایی سند ۲۰۳۰ در حال اجراست، یادآور شد: در عرصه‌های فرهنگی باید ارزش‌های اسلامی رشد میدا کند، ولی در برخی دستگاه‌ها خلاف مسیر انقلاب حرکت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب درباره عدم رعایت سیاست‌های جمعیت تذکر جدی دادند، خاطرنشان کرد: اقدامات موثری در حوزه بسیج دانشجویی انجام شده است و یکی از سیاست‌های قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور تعیین یک نظام مسئله مهم است تا بازرسی‌ها به دقت صورت بگیرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های اصلی قوه قضائیه موضوع هوشمند سازی است، گفت: بازرسی‌های هوشمند و الکترونیکی یکی از کار‌های است که در حال پیگیری است تا از این ظرفیت استفاده شود.

درویشیان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه دستورالعملی مبنی بر ترک فعل مسئولان ابلاغ کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تکالیفی در حوزه‌های مختلف بر اساس قوانین بالادستی وجود دارد که اگر مسئولی یا دستگاهی آن کار را انجام دهد سبب محرومیت و حذف فرصت‌ها می‌شود که طبق دستور رئیس قوه قضائیه در ترک فعل‌ها ورود خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه گلوگاه‌های فساد باید شناسایی شوند، افزود: برخی بستر‌های فساد در کشور وجود دارد و باید برای رفع ان‌ها اقدام موثر صورت بگیرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه برای تحقق مبارزه با فساد باید مردم و تشکل‌های دانشجویی کمک کنند، تصریح کرد: دانشگاه و دانشجویان می‌توانند موضوعات مهم و مسئله‌محور که سبب اصلاح امور می‌شوند را به سازمان بازرسی معرفی کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سند 2030 آموزش و پرورش قوه قضائیه سازمان بازرسی کل کشور سازمان بازرسی کل کشور رئیس سازمان بازرسی برخی دستگاه ها قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • وحیدی: پروژه انسداد مرز در حال اجراست
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست