Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اعلام معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیرو انتشار سخنان منسوب به اینجانب در فضای مجازی در رابطه با شیوع کرونا بواسطه سفر شهروندان تهرانی، متاسفانه در انتقال مفهوم مورد نظر سوتفاهمی شده که منجر به ناراحتی برخی از هموطنان ساکن استان‌های شمالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سخنان در کانال رسمی و خبرگزاری ها منتشر و در آن تصریح شده است که این سفرها و حضور بی رویه مسافران تهرانی در مناطق گردشگری و رستوران‌ها، سلامت استان‌های شمالی را به خطر خواهد انداخت، اما در صورتی که موجب ناراحتی هموطنان محترم ساکن شمال کشور شده است، از این عزیزان پوزش می خواهم.

به گفته هاشمی، موضوع منفی تعطیلات نیز افزایش مسافرت شهروندان تهرانی در روزهای قبل از تعطیلی به شمال است که از همین جا از ستاد کرونای مازنداران و گیلان درخواست داریم که نسبت به تعطیل بودن رستورانها، فروشگاهها و مناطق گردشگری شمال نظارت ویژه ای داشته باشند تا افرادی که به شمال مسافرت کرده اند، مجبور به اقامت در اماکن مسکونی خود باشند، در غیر اینصورت و تردد در مناطق گردشگری سلامت استان‌های شمالی به خطر افتاد و با بازگشت این افراد به تهران هم شاهد موج جدیدی از ابتلا به کرونا خواهیم بود.

طی روزهای گذشته اظهارات هاشمی در این باره با واکنش برخی مسئولان شهرهای شمالی کشور شد.

برچسب‌ها شورای شهر ویروس کرونا محسن هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ویروس کرونا محسن هاشمی شورای شهر ویروس کرونا محسن هاشمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین

به گزارش خبرآنلاین، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902674

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • بارش سیل‌آسا باران در ۱۶ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۴؛بارش‌ سیل‌آسا باران در ۱۶ استان
  • علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته