Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:34:58 GMT

وزارت علوم در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۱۸۶۱

وزارت علوم در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور پیامی، هفته بسیج را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان سرافراز و آحاد مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام خمینی (ره)

پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و این شجره طیبه امروز درخت تناوری است که تاکنون توانسته با بهره‌گیری از نیروهای متعهد در صحنه‌های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

بسیج گنجینه‌ای ارزشمند از انسان‌های وارسته و خودساخته‌ای است که در طول هشت سال دفاع مقدس جلوه‌های بی‌مثالی از شجاعت، رشادت و ایثار را به جهانیان نشان دادند و از جان خود گذشتند و حماسه‌ها آفریدند که انقلاب اسلامی را از هر توطئه‌ای مصون دارند.

تلاش و همراهی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سازندگی به‌ویژه در کمک به مردم در حوادث واتفاقات مختلف بیانگر مسئولیت‌پذیری متعهدانه و همدلانه برای غلبه برمشکلات دارد.

نیروهای جهادی این نهاد مردمی از بدو شیوع بیماری منحوس کرونا نیز در کنار مردم جهت پیشگیری و همراهی با کادر درمان کشور از جان مایه گذاشتند.

سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز، آحاد مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

کد خبر 5079408 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری هفته بسیج پیام تبریک آموزش مجازی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دکتری تخصصی سند آمایش آموزش عالی ویروس کرونا دانشگاه ها معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت ساماندهی آموزش عالی هفته بسیج دوره دکتری سازمان سنجش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها