Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - لرستان یکی از قطب های دامپروری کشور از استان های مهم و دارای قابلیت در توسعه صنعت شیر است .در این استان ودر نزدیکی شهر الیگودرز شهر آبشارها و لاله های واژگون ،روستای سور وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روستای سور یکی از هزاران روستایی است که با حمایت بانک کشاورزی، میزبان یکی از بزرگترین طرح های تولیدی کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان، با احداث بزرگ ترین طرح گاوداری شیری در استان لرستان با حمایت 300میلیاردی بانک کشاورزی برای 45 نفربصورت مستقیم و برای 300 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده و تحول عظیمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی منطقه و همچنین سیر صعودی میزان تولیدات داخلی به وجود آورده است.
این مجتمع بزرگ تولیدی شامل گاوداری تمام صنعتی شیری به ظرفیت 2000راس در زمینی به مساحت (مسقف و غیر مسقف )بیش از41000 متر مربع احداث شده است که 12630متر مربع ،مساحت فضای انبارها، اداری و خدماتی و فضای سیلو به آن اضافه می شود .
مهندس انصاری پور مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان با تاکید بر حمایت 300 میلیارد ریالی بانک کشاورزی و همراهی بانک با این پروژه، اظهار داشت :این طرح با ظرفیت 2000 راس دام مولد راه اندازی شده است که با ظرفیت کامل می تواند میزان تولید شیر در این مجتمع 25 هزار تن شیرو 350 تن گوشت قرمز در سال تولید کند.
مهندس انصاری پور با اشاره به اینکه تولید شیر خام مهم ترین مرحله تولید و فرآوری محصولات لبنی است گفت : این دامداری از مدرن ترین دامداری های کشور است و به منظور افزایش رفاه و سلامت دام ها و همچنین افزایش کیفیت و کمیت شیر تولیدی، از سیستم فری استال استفاده شده است.
این گزارش می افزاید: شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان برگ افتخار دیگری از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از کارآفرینی ،تولید و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده کشور محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در دیدار با مدیرعامل بانک استان بوشهر ضمن تبیین و تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شیلاتی استان تأکید کرد بسیاری از پروژه‌های شیلاتی نیازمند حمایت بانک‌های درجهت افزایش تولید هستند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در این دیدار گفت: از وظایف مهم امسال شیلات تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم از طریق اقتصاد دریا محور است.

امینی ادامه داد: یکی از عوامل مهم در جهش تولیدات شیلاتی ارائه تسهیلات کم بهره و حمایت‌های مالی از طرح‌های خرد شیلاتی گرفته تا مگاپروژه های شیلات در استان است.

امینی با اشاره به اهمیت موضوع بهره وری در بخش‌های مختلف شیلاتی گفت: بهره وری بیشتر از مزارع از طریق تجهیز کردن مراکز شیلاتی به تجهیزات و امکانات روز دنیا است که انتظار است حمایت‌های خوبی نیز در این موضوع از سوی بانک‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به واحدهای عمل آوری محصولات شیلاتی که به دلیل مشکلات مالی در سال‌های گذشته تعطیل شده‌اند گفت: با حمایت مالی از این واحدها می‌توان این کارخانه‌ها را مجدد به چرخه تولید وارد کرد و یک مزیت مهم و اصلی این دسته از کارخانجات جلوگیری خام فروشی تولیدات شیلاتی است.

امینی همچنین در این جلسه خواستار بسته‌های خوب تسهیلاتی برای تولیدکنندگان مختلف شیلاتی شد و ادامه داد: امید است با حمایت‌های بانک صادرات شاهد رشد تولید و شکوفایی اقتصادی در شیلات استان که یکی از بخش‌های مهم اقتصاد دریا محور است باشیم.

مدیریت شعب بانک صادرات ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل شیلات استان و هیأت همراه در این جلسه به ارائه گزارش فعالیت‌های بانک صادرات در زمینه همکاری با صنعت شیلات در استان پرداخت.

حیدری با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در طرح‌های شیلاتی استان گفت: جهش تولید با مشارکت مردم از اولویت‌ها است، که تحقق این امر منوط به سرمایه گذاری بیشتر در بخش تولید می‌باشد.

مدیر عامل بانک صادرات استان گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد زنجیره ارزش و حمایت از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنعت شیلات در استان در سال جهش تولید از برنامه‌های مهم بانک صادرات در سال جدید است.

کد خبر 6095364

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات