Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@10:35:04 GMT

پیشنهاد اغواکننده و ۱۰ ساله منچسترسیتی به مسی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۱۶۷

پیشنهاد اغواکننده و ۱۰ ساله منچسترسیتی به مسی

نشریه تایمز انگلیس مدعی شده که باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد ۱۰ ساله‌ای برای لیونل مسی در نظر گرفته که او را تا ۴۳ سالگی در این تیم نگه خواهد داشت.

به گزارش مشرق،  آینده لیونل مسی همواره سوژه خوبی برای گمانه‌زنی‌های ضدونقیض بوده و از زمان درخواست رسمی او برای جدایی از بارسلونا بر شدت این گمانه‌زنی‌ها افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز پس از اعلام یک خبرنگار اسپانیایی مبنی بر اینکه منچسترسیتی به خاطر مشکلات مالی ناشی از شیوع کرونا برنامه‌ای برای جذب مسی حتی به عنوان بازیکن آزاد ندارد - چرا که توان پرداخت حقوق نجومی او را ندارد- نشریه تایمز لندن مدعی شد که این باشگاه نه تنها به جذب مسی فکر می‌کند بلکه برای او پیشنهاد ۱۰ ساله در نظر دارد که این بازیکن ۳۳ ساله را تا پایان دوران بازی‌اش در این تیم نگه می‌دارد و پس از آن هم این ستاره آرژانتینی را به سفیر جهانی باشگاه منچسترسیتی تبدیل خواهد کرد.

مسی تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد داشته و به این ترتیب این اجازه را دارد که در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱، یعنی نزدیک به یک ماه دیگر، با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود. با توجه به اینکه او در فصل جاری برخلاف میلش مجبور به ماندن در بارسلونا شد این احتمال وجود دارد که در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود مگر اینکه نظر او برای آینده‌اش در با انتخاب رئیسی جدید برای باشگاه که از نظر ستاره آرژانتینی شایستگی اداره باشگاه و برگرداندن آن به روزهای اوج را دارد، تغییر کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ نشریه تایمز انگلیس لیونل مسی منچسترسیتی نقل و انتقالات بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچسترسیتی طی 20 بازی اخیر آمار 16 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. آن‌ها طی سال‌های گذشته در مسیر جاه‌طلبی خود امید و رویاهای بزرگی را از بین برده‌اند. 

دانلود (110.1MB)

دیگر خبرها