Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@18:08:51 GMT

نکونام: می‌خواهیم دست پُر از سیرجان برگردیم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۳۳۹

نکونام: می‌خواهیم دست پُر از سیرجان برگردیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا بازی سختی با گل‌گهر داریم و می‌خواهیم دست پُر از سیرجان برگردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. این تیم در دو بازی قبلی نتایج خیلی خوبی گرفته و الان صدرنشین لیگ است ولی ما هم فولاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم هر فردی بازی را از تلویزیون تماشا می‌کند لذت ببرد. تمام تلاش ما این که دست پر از سیرجان به اهواز برگردیم و امیدوارم هر تیمی که استحقاق پیروزی داشت به حقش برسد.

واکنش مدیرعامل شرکت فولاد به اظهارات مددی: اگر نمی‌توانید، ما حاضریم استقلال را مدیریت کنیم

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)ض

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان جواد نکونام فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در شرایطی امروز در سیرجان مقابل شمس آذر میزبانی خواهد کرد که دو تیم در قزوین به تساوی یک - یک رضایت دادند. گل گهر در دقایقی که نمایش برتری برابر حریف داشت توانست به گل دست یابد و در ادامه اما شاگردان سعید دقیقی توانستند با طراحی حملات پردامنه، گل تساوی را توسط رحمان جعفری که اکنون پیراهن تراکتور را بر تن کرده، به ثمر رسانده و به یک امتیاز بسنده کند.

در این بازی اما درگیری و تنش لفظی شدیدی میان کادرفنی دو تیم و خصوصا سعید دقیقی و اوزونیدیس شکل گرفت که حتی به نشست خبری دو سرمربی نیز رسید و هر کدام به دنبال احقاق حق خود در این زمینه بودند.

این دو مربی البته در جریان بازی نیز بارها با یکدیگر تنش داشتند و دقیقی نسبت به رفتار و کلمات به کار گرفته شده از سوی سرمربی یونانی حریف کاملا برآشفته بود. اکنون دو مربی بار دیگر روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و باید دید اینبار نتیجه تلاش دو مربی با چه اتفاقاتی همراه خواهد شد.

شمس آذر در این بازی با هدف دستیابی به جایگاه گل گهر سیرجان که تنها یک امتیاز بالاتر از آنها ایستاده در سیرجان حاضر شده و این در حالیست که همچنان امیدوار به بازگشت سه امتیاز کسر شده خود نیز هستند تا بتوانند در هفته‌های کوتاه باقی مانده تا پایان فصل، جایگاه بهتری نیز از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم