Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@07:15:42 GMT

تکذیب عدم پرداخت خسارت در ساعات منع تردد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۷۵۷

تکذیب عدم پرداخت خسارت در ساعات منع تردد

متعاقب انعکاس پیامی در برخی از شبکه‌های خبری مبنی برعدم پرداخت خسارت به زیان دیدگانی که در ساعت‌های ۲۱ الی ۴ بامداد روزبعد در سطح شهر تردد می‌کنند، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تکذیب این مطلب آورده است که در صورت بروز خسارت در ساعات منع تردد نیز بیمه‌گذاران/ زیان‌دیدگان محترم می‌توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش و به نقل از اداره کل نظارت فنی بر بیمه‌های غیر زندگی، بیمه مرکزی ضمن تکذیب اخبار منتشره مبنی بر عدم پرداخت خسارت از طرف شرکت‌های بیمه در ساعات منع تردد (از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح) آورده است؛ پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت‌های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه‌های بدنه اتومبیل؛ محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست و شرکت‌های بیمه با رعایت مقررات قانون بیمه شخص ثالث و حوادث راننده، شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه بدنه اتومبیل، مکلف به جبران خسارات وارده در تمام ایام و ساعات می‌باشند؛ بنابراین در صورت بروز خسارت در ساعات منع تردد نیز بیمه‌گذاران/ زیان‌دیدگان محترم می‌توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام نمایند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیمه بیمه مرکزی بیمه شخص ثالث پارسی خبر ساعات منع تردد پرداخت خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی خسارت به مزارع، ابنیه و زیرساخت‌های کشاورزی  را گراش در سیل و طوفان اخیر، بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان  برآورد‌ کرده اند.
حسن مرادی افزود: خوابیدگی مزارع گندم، آب گرفتگی مزارع صیفی‌جات، تخریب جاده‌های بین مزارع، خسارت به گرده افشانی نخلستان‌ها و افتادن نخل‌ها از آسیب‌های وارده به کشاورزان گراشی است.
وی بیان کرد: امسال بیشتر مزارع گندم شهرستان گراش به صورت کشت قراردادی بوده است و مزارع بیمه شده‌اند و هزینه‌ی بیمه موقع برداشت محصول از کشاورزان گرفته می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی گراش از کشاورزان خواست برای جمع بندی میزان خسارات وارد شده به شهرستان، با کارشناس‌های جهاد کشاورزی همکاری و محصولاتی که شامل بیمه است را به دفاتر صندوق بیمه اعلام کنند.
شهرستان گراش در جنوب فارس و در فاصله ۳۵۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟