Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:16:15 GMT

گواردیولا: قهرمانی در CL بری ما یک وسواس نیست

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۹۳۴

گواردیولا: قهرمانی در CL بری ما یک وسواس نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که تیمش در ادامه فصل می‌تواند عملکرد بهتری نیز ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حال حاضر با کسب 9 امتیاز از سه مسابقه ابتدایی خود در صدر جدول گروه C رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته و برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات تنها به یک تساوی در مسابقه فردا شب برابر المپیاکوس احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پیش از بازی فردای تیمش مقابل المپیاکوس گفت: " قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هرگز یک وسواس نیست. ما می‌خواهیم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم و من این موضوع را هر فصل می‌گویم. ما می‌خواهیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم و حالا یک فرصت مهم برای قطعی کردن صعود خود داریم. حضور در جمع 16 تیم برتر اروپا خیلی خوب است."

 

 

 

 

گواردیولا در ادامه گفت: "اما این شانس را داریم و البته هنوز دو فرصت دیگر نیز پیش روی ما قرار دارد. می دانیم تیمی هستیم که فصل گذشته گلزنی های زیادی انجام داد اما اکنون می خواهیم مبارزه جدید را شروع کنیم. ما بازیکنانی در اختیار داریم که می‌توانند راه صحیح حمله کردن را پیدا کنند و من احساس می‌کنم می‌توانیم گل بزنیم. شیوه بازی ما بسیار خوب است و من از این موضوع خیلی خوشحالم. البته جزئیات کمی وجود دارد که ما هنوز باید در آنها پیشرفت کنیم.

 

ما در این فصل پنالتی‌هایی را به حریفان داده ایم که اصلاً ضروری نبودند. بعضی اوقات به موقعیت های مشخصی برای گلزنی احتیاج داریم. هنوز در ابتدای فصل هستیم و من به عملکرد خوب در ادامه بسیار امیدوار هستم."

 

 

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود