Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نظرسنجی یک رسانه آمریکایی حاکی از این است که ۷۹ درصد از کسانی که در انتخابات به رئیس‌جمهور فعلی آمریکا رأی داده‌اند بر این باورند که در انتخابات اخیر تقلب شده و نتیجه اعلام شده از سوی رسانه‌ها غیرقانونی و نامعتبر است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی اخیر نشریه آمریکایی پلتیکو نشان می‌دهد علی‌رغم اینکه رسانه‌های آمریکایی جو بایدن را رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اعلام کرده‌اند، اکثریت قاطع هوادان دونالد ترامپ همچنان نتیجه انتخابات را قانونی و معتبر نمی‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این نظرسنجی، 79 درصد از کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ رأی داده‌اند کماکان معتقدند که دموکرات‌ها انتخابات را دزدیده‌اند و نتایج انتخابات از نظر آنها غیرقانونی و نامعتبر است.

به گفته رسانه‌های آمریکایی این میزان بی‌اعتمادی به نتیجه انتخابات در تاریخ آمریکا بی‌سابقه است؛ هرچند هواداران حزب دموکرات که نامزد مورد حمایتشان دست‌کم از نظر رسانه‌ها در انتخابات پیروز شده، نتیجه انتخابات را پذیرفته‌اند.

در نظرسنجی نشریه پالیتیکو، 97 درصد از افرادی که به جو بایدن رأی داده‌اند، اعلام کرده‌اند که نتیجه انتخابات را می‌پذیرند.

از طرف دیگر بر اساس این نظرسنجی، انتخابات اخیر باعث افزایش اختلافات میان هواداران دو حزب اصلی آمریکا شده است، به‌طوری که 81 درصد از رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه اعلام کرده‌اند که در مقایسه با 4 سال قبل احترام کمتری برای دموکرات‌ها قائلند. متقابلاً 77 درصد دموکرات‌های نیز چنین احساسی را در قبال جمهوری خواهان دارند.

ترامپ نیز امروز در حساب توئیتری خود نوشت: 79 درصد رأی‌دهندگان به ترامپ باور دارند که «انتخابات به سرقت رفته». آنها صددرصد درست می‌گویند، اما ما هم سخت در حال جنگیدن هستیم.

وی افزود: شکایت و دادخواهی بزرگ ما که جزئیات تقلب در آن تشریح شده، به زودی (در دادگاه) ثبت می‌شود. انتخابات متقلبانه!

نظرسنجی نشان داد: نیمی از جمهوریخواهان معتقدند بایدن به دلیل تقلب پیروز انتخابات شددادگاه عالی پنسیلوانیا شکایت ترامپ درباره بروز تقلب در این ایالت را رد کردترامپ: بایدن انتخابات را برد چون در انتخابات تقلب شدکمیسیون کمک انتخاباتی آمریکا: ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات «توهین آمیز» استکوچ هواداران ترامپ از فیس‌بوک و توئیتر در واکنش به سانسور اظهارات ترامپ درباره تقلب در انتخاباتتوئیت‌های رگباری ترامپ درباره تقلب و تخلف در انتخابات آمریکا

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افول هژمونی آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ اخبار آمریکا افول هژمونی آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ اخبار آمریکا نتیجه انتخابات ترامپ درباره رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها

بر اساس نظرسنجی موسسه آکسیوس، قریب به دو سوم آمریکایی‌ها باور دارند که مهاجرت غیرقانونی یک بحران جدی است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این نظرسنجی جدید موسسه آکسیوس مشخص شد که ۳۲ درصد از شرکت کنندگان جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و تیم او را مقصر و مسئول این وضعیت می‌دانند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،همچنین ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها جرایم رو به رشد، مواد مخدر و خشونت را نگرانی اصلی خود می‌دانند تا بحران مهاجرتی را.

«مارک پن»، رئیس مرکز نظرسنجی هریس به آکسیوس گفت که نتایج این نظرسنجی باید به عنوان هشداری برای بایدن باشد و افزود: «فکر می‌کنم که آنها پیامی برای سیاستمداران ما هستند مبنی بر اینکه اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.»

قریب به ۷.۳ میلیون مهاجر از آغاز به کار ریاست جمهوری بایدن در ۲۰۲۱ از مرز جنوبی ایالات متحده به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!