Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@12:06:44 GMT

منشاء بوی بد تهران چه بود؟

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۱۳۸

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بر اساس حدس‌ها و مطالعات صورت گرفته بوی بد تهران به دلیل مازوت نیروگاه است اما برای اطمینان از این امر به مطالعات درون نیروگاهی نیاز داریم. ناطقان: رضا کرمی در برنامه رادیویی سعادت آباد درباره شناسایی منشا بوی بد شهر تهران گفت: سال گذشته در پی انتشار بوی بد در تهران به خرید چند دستگاه شناسایی و تشخیص بوی گاز اقدام کردیم این دستگاه ها گازهایی با بوی بسیار کم را هم شناسایی می کنند اما تا به امروز هنوز منشأ خاصی برای آن پیدا نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر اساس حدس و گمانه، دامداری‌های جنوب شهر تهران، مکان های دفع زباله، نیروگاه هایی که به جای گاز از مازوت استفاده می کنند و فاضلاب شهری می تواند منشا این بو باشد. بر اساس مطالعات انجام شده بیشتر به استفاده از مازوت مشکوک شدیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان هماهنگ کننده ای که بقیه دستگاه ها به آن کمک کنند وجود ندارد، گفت: ما وظایف خود را انجام داده ایم ولی به نظر می رسد این مشکل محیط زیستی با محوریت آلودگی هوا است که به سازمان محیط زیست باز می‌شود.

وی گفت: سازمان های مرتبط مثل وزارت نیرو شاید اعلام کنند که دلیل این مشکل مازوت نیست ولی تا به امروز هیچ مقام دولتی این مشکل را ارزیابی و اقدام به پاسخ نکرده است.

کرمی با اشاره به اینکه شهرداری می‌تواند این مطالبه را انجام دهد اما خارج از وظایف این دستگاه است گفت: ما نیاز به مطالعه بیشتر در درون نیرگاه داریم. چون این مشکل زندگی شهروندان را مختل می کند ما آماده هرگونه اقدامی هستیم. حاضریم به عنوان محورعملیات عمل کرده و یا اینکه با نهاد محور همکاری کنیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ادامه تاکید کرد: می‌توان این موضوع را از طریق سازمان محیط زیست یا مرکز کنترل آلودگی هوا پیگیری کرد. اگر این مشکل به بحران تبدیل شود، سازمان مدیریت بحران شهر تهران رفع این مشکل را در صورت همکاری دیگر نهادها می‌پذیرد. 
منبع: فارس برچسب ها: منشا ، بوی بد ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: منشا بوی بد تهران مدیریت بحران شهر تهران بوی بد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است