Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:32:04 GMT

پوتین واکسن کرونا ساخت روسیه را نمی زند!

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۵۰۳

پوتین واکسن کرونا ساخت روسیه را نمی زند!

به گزارش جماران؛ به نقل از توییت پرس، کرملین می‌گوید پوتین نمی‌تواند واکسن ضد کرونای ساخت این کشور را استفاده کند، چراکه هنوز استفاده از آن به صورت رسمی و استاندارد تایید نشده، هرچند استفاده از آن بی خطر باشد.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین تاکید کرد ما هنوز واکسیناسیون گسترده را آغاز نکرده و رئیس دولت{پوتین} نمی‌تواند به عنوان یک داوطلب در واکسیناسیون شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که روسیه واکسن اسپوتنیک V را در ماه اوت ثبت رسمی {داخلی} کرد و ماه گذشته نیز دومین واکسن ضد کرونا به نام EpiVacCorona را نیز ثبت کرد.

 

اخبار مرتبط پوتین از شکست ترامپ ناراحت شد! پوتین سرطان گرفته است! تاریخ، از ۲ دیدار پوتین با رهبر انقلاب بعنوان دیدارهای با اهمیت یاد خواهد کرد/ بعد از دیدار «حاج قاسم» با پوتین، کار مشترک در سوریه شکل گرفت/ درخواستی از روسیه برای خرید اس 400 نداشتیم پوتین بیماری سختی گرفته است؟! + فیلم پوتین از به‌روزرسانی تسلیحات هسته‌ای روسیه خبر داد جو بایدن، پوتین را به بهانه دخالت در انتخابات آمریکا تهدید کرد! خبر ترور مخالف پوتین باعث سقوط پول و بورس روسیه شد!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 ولادیمیر پوتین واکسن کرونا واکسن کرونای روسیه واکسن کرونا روسیه سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک بشار اسد به پوتین

رئیس جمهور سوریه امروز (چهارشنبه) انتصاب دوباره ولادیمیر پوتین در سمت ریاست جمهوری روسیه را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه به «ولادیمیر پوتین» همتای روس وی آمده است: تحلیف شما به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه را تبریک می‌گویم و برای شما آرزوی موفقیت روزافزون و موفقیت پایدار در وظایف و مسئولیت‌هایتان دارم.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، بشار اسد همچنین تاکید کرد: همه ما یقین داریم که سال‌های آینده برای فدراسیون روسیه، تحت رهبری شما و با اراده و تلاش ملت دوست روسیه، رفاه و پیشرفت بیشتری را به همراه خواهد داشت و شما با هم قادر خواهید بود با همه چالش‌ها مقابله کنید، از منافع ملی کشور خود دفاع کنید و تمدن باستانی آن را حفظ کنید.

این پیام پس از آن ارسال شد که ولادیمیر پوتین سه‌شنبه برای پنجمین بار در کاخ کرملین سوگند ریاست‌جمهوری یاد کرد.

این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد و قرار است به مدت شش سال تا ۲۰۳۰ رئیس جمهور باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • کرملین: پاشینیان با پوتین دیدار می‌کند
  • بشار اسد به پوتین تبریک گفت
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • کرملین: پاشینیان امروز با پوتین دیدار می‌کند
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!