Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:16:15 GMT

این ادویه ها قاتل دیابت شما هستند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۰۶۴

دیابت امروزه یکی از رایج ترین و خطر آفرین ترین بیماری هایی است که محدوده سنی آن به 20 سال رسیده است و این مسئله جدی بودن و خطرناک بودن این بیماری را نشان می دهد. با صرف نظر از ارثی بودن بخشی از این بیماری به علت عدم رعایت نکات تغذیه ای و ریسک فاکتورهای دیابت به طور قطع شما نفر بعدی در ابتلا به دیابت هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا؛ دیابت امروزه یکی از رایج ترین و خطر آفرین ترین بیماری هایی است که محدوده سنی آن به 20 سال رسیده است و این مسئله جدی بودن و خطرناک بودن این بیماری را نشان می دهد. با صرف نظر از ارثی بودن بخشی از این بیماری به علت عدم رعایت نکات تغذیه ای و ریسک فاکتورهای دیابت به طور قطع شما نفر بعدی در ابتلا به دیابت هستید.

این بی پروا نیست که سطح بالای قند می تواند منجر به عوارض زیادی در سلامتی شود. برجسته ترین و خطرناک ترین آن دیابت است. آیا توجه کرده اید که چگونه متوسط ​​سن دیابت در مدت اخیر به 20 سال رسیده است؟ این به دلیل کم تحرکی است که ما در محل کار و خانه خود استرس داریم.

این یک مسئله جدی است و نباید نادیده گرفته شود. قبل از اینکه خیلی دیر شود مراقبت از سطح قند خون خود را شروع کنید. و روش هوشمندانه این کار استفاده از درمان های طبیعی است. این روش های درمانی قدیمی با تحقیقات علمی پشتیبانی می شود.

این گیاهان با توجه به طبیعی بودن شان میتوانند عملکرد مناسبی را بر روی سلامتی و دیابت شما داشتبه شند تنها به یاد داشته باشید مانند هر ماده غذایی دیگری باید به میزان مناسب از هر یک از این گیاهان استفاده کرد.

جینسینگ

مریم گلی

ذغال اخته

پونه کوهی

آلوئه ورا

زنجبیل

شنبلیله

دارچین

میخک

زردچوبه

مومیا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دیابت ادویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است

شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است.

به گزارش جماران؛ وی افزود: به چهارتا مسجد اطراف حرم‌ها نگاه نکنید، در بسیاری از شهر‌ها درب مساجد بسته است.

شیرین‌تر از انبیاء و ائمه هدی و فق‌های واجدالشرایط در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است