Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت مدیره پیکان، مخالف جدایی مهدی تارتار است.

هیات مدیره باشگاه پیکان با استعفای شفاهی مهدی تارتار مخالفت کرد.

به گزارش طرفداری، ظهر روز سه شنبه بود که مهدی تارتار به طور ناگهانی و با بیان این موضوع که تفکرات تاکتیکی اش با نفرات کنونی پیکان همخوانی ندارد، از سمتش در این تیم به طور شفاهی کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق مدیران باشگاه پیکان طی صحبت هایی که داشتند با کناره گیری مهدی تارتار مخالفت کردند و خواهان بازگشت او شدند. از این رو اعضای هیات مدیره باشگاه نیز به طور رسمی با جدایی تارتار مخالفت کردند تا این مربی در سمتش باقی بماند و کارش را دنبال کند.

بر اساس صحبت های انجام شده با تارتار از سوی مدیران باشگاه، او فردا در تمرین پیکان حضور پیدا می کند و در سفر به اصفهان برای دیدار با ذوب آهن نیز تیمش را همراهی خواهد کرد. همچنین دستیاران مهدی تارتار نیز که با استعفای او کناره گیری کرده بودند، کارشان را ادامه خواهند داد.

گفتنی است؛ دیدار ذوب آهن و پیکان تهران از ساعت 16:20 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

همچنین بخوانید:

دلیل استعفای مهدی تارتار ازسرمربیگری پیکان چیست!؟

مدیرعامل پیکان: استعفای تارتار را جدی نمی دانم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری