Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مراسم معارفه سرپرست جدید استان آذربایجان غربی با حضور معاونت بازاریابی و امور استان‌های بانک توسعه تعاون در محل شعب این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، سعید معادی در این جلسه بابیان اینکه آسیب‌شناسی و دلایل مؤثر بهبود شاخص‌های استان ضروری است، با قدردانی از همکاران این استان با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس منحوس کرونا، ایجاد فضای رقابتی در شعب و تأثیر در گسترش فضای کسب‌وکار و افزایش سهم بازار در شبکهٔ بانکی استان را از اولویت‌ها و برنامه‌های آتی بانک برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت مدیرعامل در ادامه با انتقاد از ضریب نفوذ خدمات غیرحضوری مشتریان در شرایط کنونی، خواستار افزایش این مهم و تلاش همکاران در این خصوص شد.

در ادامه جعفر مشکی مشاور مدیرعامل نیز با عنوان اینکه کارمندان بانک در شرایط کنونی کشور در صف اول ابتلایان به کرونا قرارگرفته‌اند، از تلاش همکاران تشکر کردند. وی در ادامه بابیان اینکه استان آذربایجان غربی با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی باید با هم‌افزایی و تلاش بیشتر سهم خود را در پیشرفت استان ایفا نمایند افزود: پرداختن به بازاریابی شرکتی یکی از روش‌ها برون‌رفت از این شرایط خواهد بود.

 

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.