Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@18:13:45 GMT

ساماندهی پروژه فاضلاب شهر دورود ضروری است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۵۳۶

ساماندهی پروژه فاضلاب شهر دورود ضروری است

حسین گودرزی درباره وضعیت پروژه فاضلاب شهر دورود گفت: علیرغم گذشت ۱۷ سال از شروع این پروژه و ۱۷ سال کسر فاضلاب بها از مردم، فاضلاب وسط شهر رها شده و متاسفانه بحران زیست محیطی ایجاد شده است. مدیر کل آبفا هم مصوبه شورای اداری استان را علیرغم تاکید استاندار تعمدا انجام نمی دهد که لوله گذاری تا انتهای شهر به عنوان کار موقت بود و است این در حالی که انتظارداریم وزیر نیرو هرچه سریعتر برای ساماندهی مشکلات مذکور ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم درود و ازنادر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علیرغم این که ازنا در جوار اشتران کوه قرار دارد و منابع آبی آن تا کویر ایران هم منتقل شده اما این شهر هنوز از آب چاه استفاده می‌کند ومتاسفانه ۴ کیلومتر پایانی لوله گذاری نشده و از لوله‌های نامرغوب استفاده شده که باعث قطعی آب شرب این منطقه شده است و من تذکر می‌دهم که در سال جاری برای تامین اعتبار تسریع کنند.

وی همچنین یادآورشد: متاسفانه با ۳۰۰ نفر نیروی خدماتی اداره کل آموزش و پرورش استان علیرغم گذشت دو ماه از شروع سال تحصیلی هنوز قرارداد بسته نشده و مشکل اساسی دارند.

نماینده مردم درود و از نادر مجلس یادآورشد: پروژه عظیم صنایع گهر در شهرستان دورود ۱۰ سال است در چنبره بروکراسی اداری بانک ملی برای واگذاری به سرمایه گذار جریان دارد بیش از ۷۰ سرمایه گذار در این چنبره گیر کرده‌اند و کنار رفتند. درخواست می‌کنم که از مدیر عامل بانک ملی بخواهند نظارت مستقیم بر آن داشته باشد./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • گاز ایران به چین هم می‌رسد؟
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر