Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی رزاز شامگاه سه شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه پرواز هواپیمایی زاگرس به شماره ۴۰۰۹ از فرودگاه کیش به مقصد اهواز به‌دلیل پدیده مه شدید، در فرودگاه آبادان فرود آمد اظهارداشت: پرواز هواپیمایی ایران‌ایر با شماره ۴۳۲ به مقصد شیراز در ساعت ۲۰، پرواز اهواز- تهران در ساعت ۲۱:۳۰ هواپیمایی زاگرس به‌دلیل بروز این شرایط جوی باطل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ادامه ابطال پروازهای شامگاه سه شنبه، پرواز شماره ۹۸۹ هواپیمایی ایرتور در ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه و پرواز ساعت ۲۲:۵۰ هواپیمایی کارون به مقصد تهران باطل شد.

صبح امروز نیز ۶ پرواز ورودی و خروجی این فرودگاه به‌دلیل بروز پدیده مه‌گرفتگی در استان خوزستان باتاخیر انجام شد.

بر اساس این گزارش، فرودگاه بین المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز در فضایی به وسعت ۱۴هزار و۵۰۰ متر مربع شامل هشت هزار  مترمربع فضای پایانه پروازهای داخلی و ۶ هزار و۵۰۰ متر مربع فضای پاینه پروازهای خارجی بنا شده است.

این فرودگاه  که با کد سه رقمی AWZ و کد چهار رقمی OIAW مشخص می‌گردد، دارای باند نشست و برخاست هواپیما به عرض ۴۵ متر و طول  سه هزار و ۴۰۰ متر است.

برچسب‌ها تاخیر پروازها فرودگاه بین‌ المللی اهواز خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاخیر پروازها فرودگاه بین المللی اهواز خوزستان تاخیر پروازها فرودگاه بین المللی اهواز خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی همراه با رعد و برق شدید در امارات+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، منابع خبری از بارندگی شدید در امارات خبر دادند.

این منابع به رگبار همراه با رعد و برق شدید و بارش شدید باران در این کشور اشاره کردند.

فرودگاه بین‌المللی دبی، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت از لغو ۱۳ پرواز و تغییر مسیر ۵ پرواز دیگر خبر داده بود. همزمان برخی از شرکت‌های هواپیمایی دبی از تغییر برنامه تعدادی از پروازهای خود به دلیل شرایط نامساعد جوی در امارت خبر داده بودند. فرودگاه دبی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» از مسافران خواسته بود به دلیل ازدحام در جاده‌ها زمان کافی برای رسیدن به فرودگاه اختصاص دهند و از مترو دبی استفاده کنند. شرکت هواپیمایی امارات از تغییر برنامه برخی از پروازهای خود خبر داده و اعلام کرده بود که این تغییر ممکن است منجر به تاخیر در پرواز و فرود برخی پروازها در فرودگاه بین‌المللی دبی شود.

شورای وزیران امارات، پیش از این به دلیل شرایط نامساعد جوی تصمیم گرفت که اشتغال کارمندان دولت در روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت از طریق سیستم کار آنلاین و دورکاری باشد. دفتر رسانه‌ای دولت امارات در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرده بود که مشاغلی که نیاز به حضور در محل کار دارند از این تصمیم مستثنی هستند.

کد خبر 6095448

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • تداوم بارندگی همراه با رعد و برق شدید در امارات+فیلم
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت