Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری یک نبرد سرنوشت‌ساز میان شاگردان آنتونیو کونته و زین‌الدین زیدان به پایان می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) هشت دیدار در گروه‌های A تا D برگزار می‌شود که بی‌شک مهمترین آنها در گروه B است جایی که دو تیم اینترمیلان و رئال مادرید برای جبران شروع بدی که در این فصل از رقابت‌ها داشته‌اند، زنده ماندن شانس صعودشان را در گروی کسب پیروزی در این بازی می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبرد مرگ و زندگی در جوزپه مه‌آتزا
اینتر امشب در حالی از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان رئال مادرید خواهد بود که از سه بازی قبلی‌اش تنها دو امتیاز کسب کرده است. دو تساوی و یک شکست تمام حاصل کار شاگردان آنتونیو کونته در بازی‌های دور رفت بوده است که تنها شکست این تیم دو هفته پیش در مادرید مقابل رئال مادرید با نتیجه 3 بر 2 رقم خورد. در آن بازی اینتر با وجود اینکه شکست 2 بر صفر را با تساوی 2-2 عوض کرد و حتی شانس کسب پیروزی هم داشت، 10 دقیقه به پایان بازی سومین گل را هم دریافت کرد و باخت. نتیجه آن بازی برای اینتری‌ها چاره‌ای نگذاشته جز اینکه هر سه امتیاز بازی خانگی امشب را از میهمان اسپانیایی بگیرند و اتفاقاتی که طی روز اخیر رخ داده نیز همه چیز را برای رخ دادن چنین اتفاقی فراهم کرده است.

رئال مادرید که تنها با دو امتیاز بیشتر نسبت به اینتر در جایگاه سوم جدول گروه B است، در حالی عازم ایتالیا شده که سه بازیکن کلیدی خود یعنی کریم بنزما، سرخیو راموس و ادر میلیتائو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. در همین حال کاسمیرو هافبک برزیلی رئالی‌ها هم با وجود قرار گرفتن در فهرست بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید ممکن است نتواند به میدان برود. لوکا یوویچ، فدریکو والورده و آلوارو اودریوسولا هم دیگر بازیکنان هستند که به دلیل ابتلا به کرونا شانس حضور در بازی امشب را از دست داده‌اند.

اعلام اسامی داوران شب دوم از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان

 

در طرف دیگر میدان، اینتر میزبان هم برای بازی امشب غایبانی مانند الکساندر کولاروف، استفانو سنسی و مارسلو بروزوویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. در دیگر بازی این گروه مونشن‌گلادباخ که با پنج امتیاز صدرنشین است،‌ از شاختار دونتسک اوکراین پذیرایی می‌کند که با چهار امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده نماینده آلمان به شمار می‌آید.

خیز لیورپول و منچسترسیتی برای صعود

در حالی که کار اینتر و رئال مادرید برای صعود از گروه B گره خورده است، در گروه C منچسترسیتی در آستانه صعود قرار دارد. سیتی که امشب در یونان میهمان المپیاکوس خواهد بود با 9 امتیاز صدرنشین جدول است و یک پیروزی دیگر صعودش را به مرحله بعدی قطعی می‌کند. این در حالی است که المپیاکوس رده سومی که سه امتیاز دارد برای اینکه حداقل شانس راهیابی به رقابت‌های لیگ اروپا را از دست ندهد خود را ملزم به کسب سه امتیاز این بازی می‌داند. در دیگر بازی این گروه مارسی قعرنشین که در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا نه تنها امتیاز نگرفته بلکه حتی گل هم نزده و در عوض 7 گل خورده، میزبان پورتویی است که با کسب شش امتیاز از دو بازی قبلی و تنها یک شکست مقابل منچسترسیتی، شانس زیادی برای صعود دارد.

داستان این گروه کم و بیش در مورد گروه D هم صدق می‌کند جایی که لیورپول صدرنشین با 9 امتیاز از سه بازی که در آنها هشت گل زده و حتی یک گل هم نخورده است، خودش را آماده می‌کند تا با کسب یک پیروزی خانگی برابر آتالانتا جشن صعود بگیرد. لیورپولی‌ها دو هفته پیش همین تیم ایتالیایی را در خانه‌اش با نتیجه 5 بر صفر درهم کوبیدند تا اختلاف قدرت خود با دیگر تیم‌های این گروه را به همگان اثبات کنند.

با توجه به پیروزی محتمل آژاکس در بازی خانگی مقابل میتیلند دانمارک در دیدار همزمان، آتالانتا می‌داند که قبول یک باخت دیگر مقابل لیورپول می‌تواند کارش را برای صعود بسیار سخت کند به خصوص که در آخرین هفته از مرحله گروهی نیز میهمان آژاکس است.

برنامه کامل بازی‌های شب دوم از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا:

گروه A
بایرن مونیخ - سالزبورگ، ساعت 23:30
اتلتیکومادرید - لوکوموتیو مسکو، ساعت 23:30

گروه B
مونشن‌گلادباخ - شاختار دونتسک، ساعت 21:25
اینتر - رئال مادرید، ساعت 23:30

گروه C
مارسی - پورتو، ساعت 23:30
المپیاکوس - منچسترسیتی، ساعت 21:25

گروه D
آژاکس - میتیلند، ساعت 23:30
لیورپول - آتالانتا، ساعت 23:30

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا اینترمیلان رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا اینترمیلان رئال مادرید مرحله گروهی لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید هفته چهارم برای صعود ساعت 23 30

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم

ستاره انگلیسی از این‌که رئال مادرید به او فرصت درخشیدن داده، سپاس‌گزار و قدردان است.

طرفداری | گلزنی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل بارسلونا، شیرین‌ترین خاطره جود بلینگام است.

به گزارش مارکا، بدون شک جود بلینگام موثرترین بازیکن در فصل موفق رئال مادرید بوده‌است. در فصلی که رئال از نبود یک مهاجم نوک تراز اول در ترکیب رنج می‌برد، هافبک جوان انگلیسی در نقش بهترین گلزن کهکشانی‌ها ظاهر شد و به تنهایی امتیازات زیادی در مسیر قهرمانی لالیگا، از جمله 6 امتیاز شیرین در دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا به حساب کارلو آنچلوتی واریز کرد. این عملکرد فوق‌العاده در حالی به ثبت رسیده که بلینگام 20 ساله اولین فصل حضور خود را در رئال مادرید به پایان می‌رساند، موضوعی که ارزش کار او را بیش از پیش نمایان می‌کند.

جود بلینگام در مصاحبه با لیا ریویه، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید از تجربه یک سال حضور درخشان در رئال مادرید صحبت کرد که قسمت‌های جذاب آن را در ادامه می‌خوانید:

اهدافت؟

من فقط به اهداف جمعی فکر می‌کنم. بقیه چیزهایی که درباره من می‌گویند، فقط حرف مردم است. من همیشه به هم‌تیمی‌هایی که هر روز با آن‌ها کار می‌کنم، فکر می‌کنم، کسانی که در سختی‌ها کنارم هستند و در لحظات شاد با آن‌ها شادی می‌کنم. اگر یک سال دیگر با هم صحبت کنیم، دوست دارم یک قهرمانی لیگ قهرمانان داشته باشم و در یک نیمه‌نهایی دیگر حاضر باشم.

جامی که دوست داری در رئال ببری؟

احتمالا لیگ قهرمانان. بدیهی است که وقتی بازیکن رئال مادرید هستی، باید لیگ قهرمانان را ببری.

یک فصل تجربه در رئال مادرید؟

رئال مادرید همیشه بالاترین جایگاهی است که می‌توانی در فوتبال آرزو داشته باشی. همیشه سطحی بوده که می‌خواستم و می‌توانستم به آن برسم، اما فکر نمی‌کردم به این سرعت به این‌جا برسم. حالا که اینجا هستم، هر روز برای اینکه می‌توانم نماینده این باشگاه باشم سپاسگزارم. رئال مادرید بخش بزرگی از زندگی من است، در واقع تمام زندگی من است. بازی در رئال همیشه هدف من بوده است.

باید از رئال مادرید برای علاقه‌شان تشکر کنم. بازیکنان بااستعداد زیادی وجود دارند و من افتخار می‌کردم که آن‌ها فکر می‌کردند. من ویژگی‌ها و شخصیت درستی برای جا افتادن در این تیم دارم. وقتی پروژه را به من گفتند، مرا متقاعد کردند. حتی مجبور نبودم به آن فکر کنم.

در رئال مادرید چه چیزی یاد گرفتی؟

در رئال مادرید یاد می‌گیری که اسطوره‌های تاریخ باشگاه را بشناسی. ارزش‌ها و هویت باشگاه بر پایه این اسطوره‌ها بنا شده است که نشان رئال مادرید را قبل از ما با زیبایی حمل می‌کردند. مهم است که میراث و ارزش‌هایی را که آن‌ها پایه‌گذاری کرده‌اند ادامه دهیم و این کاری است که من سعی می‌کنم انجام دهم.

اگر در یک جزیره گیر بیوفتی، دوست داری کدام هم‌تیمی کنارت باشد؟

شوامنی گزینه خوبی است. او باهوش، بامزه و علایق مشابهی با من دارد. او خیلی باهوش است، بنابراین فکر می‌کنم راهی برای نجاتمان پیدا می‌کند. هاهاها.

اگر فقط یک خاطره از دوران فوتبالت را بتوانی زنده کنی، آن خاطره چیست؟

خاطره ال‌کلاسیکو. آن دو گل به بارسلونا.

 

تفریح مورد علاقه‌ات خارج از حیطه فوتبال؟ 

خوابیدن! 

بهترین بازیکنی که کنارش بازی کردی؟ 

مودریچ و کروس. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم