Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز اعلام کرده است که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه گفته است که خواستار آن است تا سنا پیش از رسیدن روز تحلیف، جلسات استماع را به منظور بررسی نامزد‌های پیشنهادی جو بایدن برگزار کند.

پلوسی گفت: مجلس نمایندگان با اکثریت دموکرات، مشتاق همکاری با این گروه فوق العاده برای احترام گذاشتن به مأموریت مقدس ما برای حفاظت از مردم آمریکا به ویژه نظامیان شجاع ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از سنا می‌خواهیم بر اساس سابقه‌های قبلی عمل و جلسه‌های استماع در مورد این نامزد‌ها را ماه ژانویه پیش از مراسم تحلیف برگزار کند. ما در مأموریت حفاظت از امنیت ملی خود نمی‌توانیم هیچ وقفه‌ای را بپذیریم.

گفتنی است که بایدن روز دوشنبه اسامی نامزد‌های مورد نظر خود را برای چند سمت امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلوسی جوبایدن انتخابات آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا سنای آمریکا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است. به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشور‌ها منتشر کرد!
 

دیگر خبرها

  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی