Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال  پرسپولیس  آخرین وضعیت قهرمان فوتبال ایران را تشریح کرد و گفت: بازیکنان پرسپولیس در صحت و سلامت به اهواز سفر می‌کنند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص امور پزشکی تیم و سلامت بازیکنان گفت: به دلیل شیوع و افزایش روز افزون بیماری کرونا، علائم حیاتی و شرایط تک‌تک بازیکنان به طور روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و خوشبختانه کلیه اعضای تیم در صحت و سلامت بسر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تست بازیکنان نیز عنوان کرد: پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از کلیه بازیکنان تست کرونا به عمل آمد و خوشبختانه هیچ موردی پیش نیامد.

دکتر حقیقت در مورد وضعیت بشار رسن گفت: بشار پس از تست کرونا که منفی اعلام شد، به جهت مصدومیت جزیی که داشت، زیر نظر کادر پزشکی به درمان پرداخت و به زودی به تمرینات گروهی باز می‌گردد.

پزشک سرخپوشان در خصوص شرایط تیم نیز تصریح کرد: خوشبختانه مصدومیت جدی نداریم و کلیه بازیکنان در اختیار کادر فنی می‌باشند.

پزشک پرسپولیس در پایان در مورد تدابیر بهداشتی برای سفر به اهواز خاطر نشان کرد: تمام تدابیر بهداشتی و پروتکل‌های آن در این سفر رعایت و انجام خواهد شد و کلیه اتاق‌ها پیش از اسکان بازیکنان در هتل، ضد عفونی می‌شود. ضمن اینکه لوازم ضد عفونی و محافظتی که هر روز در اختیار تیم قرار می‌گیرد، در این سفر نیز در دسترس اعضای تیم خواهد بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس دکتر حقیقت بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لو آور خواهد رفت.

پاری سن ژرمن که اکنون با 69 امتیاز در صدر  جدول حضور دارد در صورت برد در بازی فردا می‌تواند فاصله با موناکو را به 13 امتیاز برساند و قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت رندال کولو موآنی گفت:"من معتقدم این مهم است که در زمان نیاز کنار بازیکنان خود باشید. رندال کولو موآنی یک بازیکن عالی است، اما او اعتماد به نفس فوق العاده ای ندارد و من در کنار او هستم. فقط زمانی می‌توانم از بازیکنان حمایت کنم که خوب نباشند. من از بازی‌های کولو موآنی بسیار خوشحالم، اما فکر می‌کنم او می تواند بهتر عمل کند و وقتی این اعتماد به نفس را به دست آورد، عملکردش حتی بهتر خواهد شد."

ترکیب تیم برای بازی قهرمانی‌؟
من به همین روش ادامه می‌دهم و بازیکنان را عوض می‌کنم، چرا باید کاملا تغییر کنیم؟ چیزی که تغییر می کند این است که اگر فردا برنده شویم، رسما قهرمان می‌شویم و انجام آن مقابل هواداران خودمان ایده‌آل است.

وضعیت تیم؟
ما در شرایط ایده آل به پایان فصل می‌رسیم. در لحظه بسیار خوبی هستیم، تقریباً همه بازیکنان را در دسترس داریم و فقط کیمپمبه و ریکو را نداریم. همه بازیکنان فرصت بازی دارند، هواداران خوشحال هستند، این یک پایان فصل بسیار جذاب است.

تیم بهتر کار می‌کند؟
بله، اکنون بلوغ بیشتری نسبت به ماه فوریه وجود دارد اما این بخشی از یک روند است، پاری سن ژرمن از تابستان سال گذشته چیزهای زیادی را تغییر داده است. این مربوط به یک دوره و یک چرخه ساخت و ساز است.  و من مطمئنم که سال آینده ما حتی بهتر خواهیم بود.

وضعیت شما در پاری سن ژرمن؟
همه مربیان روزهای خوب و بد را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم بتوانم با مربیان سایر تیم‌ها همدلی کنم. این را می‌دانم که اگر برنده نشوید، حتی از سوی کسانی که تمرین را ندیده‌اند، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت.

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان