Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا با تیمی متفاوت و جوان شده نسبت به بازی‌های گذشته توانست در زمین دیناموکیف ۰-۴ پیروز شده و صعودش به یک چهارم نهایی را قطعی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسا و دیناموکیف از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند. بازی برگشت دو تیم سه هفته بعد از بازی رفت که دیناکو در نوکمپ تیم بهتر زمین بود هرچند 2-1 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید 50 عدد ماسک 3 لایه فرصت محدود!!

بارسا در این بازی غایبان پرشماری داشت و رونالد کومان با ترکیبی متفاوت و بسیار جوان بارسا را راهی زمین کرد. جوان ترین ترکیب بارسا در لیگ قهرمانان از سال 2011 و هفتمین ترکیب جوان تاریخ بارسا در این رقابت ها.

نیمه اول شاهد حادثه خاصی نبودیم. بارسا حاکم مطلق زمین بود و تا دقیقه 25 دینامو حتی یک شوت هم روانه دروازه بارسا نکرد. شاید تنها موقعیت خطرناک این نیمه، شوت دقیقه 27 فیلیپ کوتینیو بود که با اختلافی کم راهی اوت شد. در واقع بارسا توپ را در اختیار داشت ولی قادر به خلق موقعیت گل نبود.

دینامو هم بر خلاف بازی رفت حرف چندانی برای گفتن نداشت.

بارسا که نیمه دوم را هم بهتر شروع کرده بود دقیقه 52 به گل رسید.

پاس پدری درون محوطه جریمه به برایثویت رسید اما قبل از اینکه او کاری انجام دهد، سرجینیو دِست توپ را از او گرفت با یک ضربه زمینی توپ را به زاویه مخالف زد تا گل اول بارسا به ثبت برسد. این اولین گل مدافع راست آمریکایی برای بارسا بود.

5 دقیقه بعد بارسا به گل دوم هم رسید. روی یک ارسال کرنر، مینگسا با ضربه سر در تیر یک توپ را به تیر دو فرستاد. برایثویت خود را به موقع به توپ رساند و توانست گل دوم آبی اناری ها را به ثمر برساند.

دقیقه 68 برایثویت برای بارسا پنالتی گرفت. او خودش پشت توپ قرار گرفت و تیمش را 0-3 پیش انداخت.

بازی به دقیقه 93 رسیده بود که آنتوان گریزمان روی پاس جوردی آلبا از درون محوطه جریمه با شوت پای چپ دقیق گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با برتری 0-4 بارسا تمام شد و این تیم با 4 برد و 12 امتیاز صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان را مسجل کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا فوتبال دیناموکیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نفس‌گیر یوزان به فینال

دیدار دو تیم‌ملی ایران و ازبکستان با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان

سالن: بانکوک‌آرنای

ترکیب اولیه ایران: باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

گل‌ها:

عادل‌اف (دقیقه ۴)، اخمت زیانوف (دقیقه ۲۲) و بهروز عظیمی (دقیقه ۲۴) برای ایران
جورائف (دقیقه ۷) و اخمت زیانوف (دقیقه ۱۸ و ۲۵) برای ازبکستان

شرح بازی:

هر دو تیم با آمادگی کامل و انگیزه بالا وارد زمین شدند و عملکرد خوب آنها موجب شد بازی سرعتی و زیبایی را شاهد باشیم. موقعیت‌های خطرناکی از جانب هر دو تیم رقم می‌خورد که با عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها و مدافعان آنها همه فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شد؛ تیم‌ملی کشورمان موفق شد زودتر از رقیب با گل به‌خودی حریف پیش بی افتد، اما در نهایت ازبکی‌ها بودند که پیروز نیمه نخست راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم تیم‌ملی کشورمان عملکرد بهتری را از خود نمایش داد و موفق شد ۳ بر ۲ از ازبکستان پیش بی افتد، اما اشتباه ملی‌پوشان‌مان منجر به گلزنی ازبکستانی‌ها شد تا کار به دقایق اضافه بکشد.

در دقایق اضافه سرعت بسیار زیاد بازی نمی‌گذاشت تا نمایش خوب هر دو تیم نمایان شود و خطاهای پیاپی باعث شد زمان بازی تلف شود و کار به پنالتی کشید.
در نهایت تیم‌ملی کشورمان موفق شد در پنالتی‌ها با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز و فینالیست شود.

شرح گل:

۱ - ۰ (دقیقه ۴- عادل‌اف- گل به‌خودی) - ضد حمله آقاپور و پاس در عرض او به مدافع ازبکستان برخورد کرد و گل اول ایران را رقم زد.

۱ - ۱ (دقیقه ۷- جورائف) - خطای سالار آقاپور به روی مهاجم ازبکستان موجب ضربه ایستگاهی برای این تیم شدکه شوت محکم وی درون دروازه محمدی آرام گرفت.

۱ - ۲ (دقیقه ۱۸- اخمت زیانوف) - ازبکستان از روی حمله سریع و پر تعدادشان و پاس در عرض به زیانوف و شوت محکم او به گل برتری نیمه اول دست پیدا کرد.

۲ - ۲ (دقیقه ۲۲- اخمت زیانوف- گل به‌خودی): ضربه سر مدافع ازبکستان برای دور کردن توپ، توپ را وارد دروازه خود کرد.

۳- ۲ (دقیقه ۲۴- بهروز عظیمی) - پاس آقاپور عظیمی و شوت محکم و پای‌چپ عظیمی گل سوم ایران را رقم زد.

۳- ۳ (دقیقه ۲۵- اخمت زیانوف) - اشتباه مدافعان و دروازه‌بان تیم‌ملی کشورمان منجر به گلزنی ازبکی‌ها شد.

کد خبر 748159

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • صعود نفس‌گیر یوزان به فینال
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!