Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر سابق ورزش و جوانان استان فارس و همدستان وی که پیش از این در دادگاه کیفری ۲ استان فارس محاکمه و به مجازات حبس، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی و شلاق محکوم شده بودند در دادگاه تجدیدنظر استان فارس نیز محکوم و مجازات آنان مطابق قانون. قطعیت یافت

بر اساس این گزارش مطابق رای صادره حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس از حیث اتهام ارتکاب ۲۸ فقره ارتشاء و دریافت رشوه به مبلغ ۱۷ میلیارد و نهصدو سی و سه میلیون ریال به ۱۰ سال و یک ماه حبس محکوم گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که وی معادل همین میزان. به جزای نقدی نیز محکوم شده است.

این گزارش حاکی است در رأی صادره از شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان فارس این مدیر سابق استان فارس به انفصال دائم از خدمات دولتی و همچنین ۷۴ ضربه شلاق نیز محکوم گردید.

همدستان وی در پرونده مذکور متهم ردیف دوم شهرام عبدالخانی از حیث پرداخت ۱۹ فقره رشوه به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال به متهم ردیف اول پرونده مجرم شناخته شد و وی به تحمل سه سال و یک ماه حبس محکوم شد.

همچنین متهم ردیف سوم این پرونده امین رضا آرام فر نیز به اتهام پرداخت رشوه به میزان ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال به مدیرکل سابق ورزش و جوانان. استان به تحمل ۳ سال و یک ماه حبس محکوم گردید.

گفتنی است مجازات‌های صادره در پرونده موصوف در مرحله بدوی با توجه به محتویات پرونده و مدارک موجود، اقرار صریح متهمین پرونده و همچنین نظریه کارشناس رسمی دادگستری و اظهارات مطلعین در مرحله تجدیدنظر نیز تایید و رأی صادره قطعیت یافته است.

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان فارس رشوه مدیر دولتی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد