Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویر رقابت‌های عکاسی که توسط اپلیکشن Agora صورت گرفت همواره در میان عکس‌های برتر MailOnline در سراسر سال حضور داشتند؛ و اکنون کارکنان این اپلیکیشن بهترین عکس‌ها از نظر خود در سال ۲۰۲۰ را انتخاب کرده هر چند انتخاب بهترین عکس سال خود را به مخاطبان واگذار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اپلیکیشن از عموم خواسته است بهترین عکس این مجموعه را انتخاب کنند که برنده جایزه قابل توجه ۲۵،۰۰۰ دلاری خواهد شد.

عکاسان زیادی توانستند عکس‌های خود را به این رقابت ارسال کنند و در نهایت ۳۵،۰۰۰ عکس از ۱۳۵ کشور به رقابت آنلاینی که #BestPhotoOf۲۰۲۰ نام گرفته بود فرستاده شد. رأی گیری در مورد بهترین عکس سال از فهرست عکس‌های این اپلیکیشن در ۲۸ دسامبر به پایان خواهد رسید.

تصاویر رقابت‌های عکاسی که توسط اپلیکشن Agora صورت گرفت همواره در میان عکس‌های برتر MailOnline در سراسر سال حضور داشتند.

در این تصویر زنی کهنسالی دیده می‌شود از اقلیت قومی رگلال در منطقه کوهستانی خان وین در ویتنام که توسط عکاسی به نام مانه کونگ وونگ گرفته شده است.

مسجد جامع ابوظبی با تمام شکوه و زیبایی هایش در این عکس سیاه و سفید که توسط پاتریشیا سوون از مالزی گرفته شده، دیده می‌شود.
تصاویر رقابت‌های عکاسی که توسط اپلیکشن Agora صورت گرفت همواره در میان عکس‌های برتر MailOnline در سراسر سال حضور داشتند.

پال اوگلفیسک لوند این خرس قطبی خواب آلود را با دوربین خود شکار کرد زمانی که در اسوالبارد در نروژ در حال قایق سواری بود.

آندنری پوگاچ عکاس اهل روسیه، این عکس زیبا را از شهر نورسلطان، پایتخت قزاقستان گرفته است.

این عکس نیز توسط استر توری عکاس ایتالیایی گرفته شده که طلوع آفتاب در هوای مه آلود بر فراز کوه کادینی دی میسورینا در منطقه آورونزو دی کادوره را نشان می‌دهد.

این عکس زیبا از هوا کارول عکاس ویتنامی، کشاورزان را در حال برداشت محصول نشان می‌دهد که برای بافتن کلاه‌های حصیری به کار می‌رود.

این عکس که با پهپاد از منطقه‌ای برف گیر در آلمان گرفته شده توسط کاتارینا در روز تولدش گرفته شده است.

عکاسی به نام جان این عکس را از جاده‌ها پرنور و چراغ‌های چشمک زن هنگ کنگ گرفته است.

دریاچه کلیتسادل در گرجستان موضوع این عکس است که توسط نیکا پالودزه، عکاس اهل تفلیس گرفته شده است.

متئو، عکاس فرانسوی، نزدیک به سه ساعت در ارتفاع ۲۵۰۰ متری راه رفت تا این عکس خیره کننده را از رصد خانه NOEMA در ماسیف دو دوولوی، فرانسه بگیرد.

این تصویر دراماتیک از صاعقه در ساحل جزیره فریزر در استرالیا توسط لوک سیمپسون گرفته شده که در این ساحل زندگی می‌کند.

یک شیر نر با یکی از توله هایش بازی می‌کند. تصویری دلگرم کننده که توسط آیلاریا رونچی، عکاس هلندی در پارک ملی اتوشا پان در نامیبیا گرفته شده است.

جزیره میکوراجیما در ژاپن به خاطر دلفین‌های پوزه بطری شناخته می‌شود و ریکو تاکاهاشی، عکاس ژاپنی، بسیار خوش شانس بوده که در کنار شنا با این موجودات شگفت انگیز توانسته چنین عکس زیبایی از آن‌ها بگیرد.

دونالدو باروس این صحنه زیبا را در جریان ناآرامی‌های داخلی در پایتخت ونزوئلا، کاراکاس، گرفته است.

برای گرفتن این عکس حیرت انگیز از طلوع آفتاب در سان فرانسیسکو، لی مامفورد باید قبل از سپیده دم بیدار می‌شد.

این تصویر سیاه و سفید مردمی را نشان می‌دهد که در یک محل سوزانده زباله‌ها در کارانگانیار در اندونزی در حال کار هستند. این عکس توسط یک عکاس محلی به نام ویبوو راهاردیو گرفته شده است.

ویکتور د والس ایبانز این تصویر خارق العاده را در داخل غاری در منورکا، اسپانیا گرفته است.

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهترین عکس مسابقه عکاسی عکس های برتر تصاویر زیبا بهترین عکس عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نمایشگاه کانون عکاسی شفق/ «شکل‌پذیری» به آرتیبیشن رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه گروهی سرامیکی با عنوان «شکل‌پذیری» روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به صورت آنلاین در آرتیبیشن به نمایش در می‌آید. این نمایشگاه که با آثار منتخب از میان هنرمندان برگزیده‌ فراخوان انجمن هنرمندان سفالگر در سال ۱۴۰۱ شکل گرفته، اکنون با آثار هنرمندان متعددی روی سایت گالری آرتیبیشن برای مخاطبان ارایه می‌شود.

همت آزاد در بخشی از بیانیه نمایشگاه، درباره آثار نوشته است: «شاید بتوان واژه شکل‌پذیری را مترادف با انعطاف‌پذیری دانست که ظرفیتی است در تمام موجودات برای بقا. یک توانایی ذاتی که به آن‌ها کمک می‌کند به واسطه انطباق، شرایط دشوار و مشکلات طبیعی را تحمل کنند و بحران‌ها را تاب بیاورند. اتخاذ رویکرد انعطاف‌پذیری، یکی از مهارت‌های تفکر در انسان است که منجر می‌شود افراد در معرض تنش‌های فردی، اجتماعی و اقتصادی، پیروزمندانه از این رویدادهای ناگوار بگذرند اما حد انعطاف‌پذیری در تمام گونه‌های طبیعی، تابعی از متغیرهای زمانی، مکانی و اجتماعی است و فراتر از آن، جای خود را به ناسازگاری و گسیختگی خواهد سپرد.»

برای بازدید از این نمایشگاه که تا جمعه ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد، می‌توانید به سایت آرتیبیشن مراجعه کنید.

همچنین، آیین افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکس کانون عکاسی شفق، ساعت ۱۶ روز پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور پدیدآورندگان آثار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

اسامی شرکت‌کنندگان در رویداد به شرح زیر است: علی آذرنیا کماری، محمود مروتی، سهیل ارجمند، ستاره مجتهد سلیمانی، ریحانه تقی یاری، عباس حمید سمیعی، امیر خدامی، امیر حسنی پارسا، علیرضا تقی‌زادیه، سمیرا سادات حسینی، علی عبدالهی، جلیل نوری، نیما طباطبایی، مریم عبدالوهابی، راحیل قنبری، صاحبه ایمانی، نگار نوروزی زمرد، مهناز نمازی، علی‌اکبر غفاری، ژوبین جباریان، سیامک کشاورز، فاطمه بزی، شیوا حاتمی، پریسا کریمی، الهه ملکی، شادی سنائیان، پریسا شریفی، ناهید علینقی زاده، شیرین رجایی، شهاب خنجری، شیما قلی‌زاده، ایلیا غنی جاهد، میلاد درویشان، رومینا لیاقت، ابوالفضل محمودی، فرزاد جمشیددانایی، مهسا شیری، مریم ابوالحسینی پوراشکذر، فائزه باقری، سپیدار گذری، وحید مزاجردی، محسن پروازی.

کانون عکاسی شفق در سال ۱۴۰۰ در فرهنگسرای خانواده (پارک شفق) تأسیس شد و سپس از سال ۱۴۰۱ تاکنون در فرهنگسرای سرو در زمینه تخصصی به امر عکاسی می‌پردازد و هم اکنون، امیر حسنی پارسا دبیری کانون عکاسی شفق را بر عهده دارد.

نمایشگاه گروهی عکس کانون عکاسی شفق، از روز جمعه ۲۱ تا روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری، از ۱۰ تا ۱۹ پذیرای هنردوستان است. فرهنگسرای ارسباران در خیابان علی شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است.

کد خبر 6099519

دیگر خبرها

  • آغاز نمایشگاه کانون عکاسی شفق/ «شکل‌پذیری» به آرتیبیشن رسید
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان