Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری سوریه (سانا) بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به استان های ریف دمشق و قنیطره و مقابله پدافند هوایی ارتش با این حملات خبر داد.

به گزارش ایسنا، سانا در دو خبر فوری گزارش داد حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی حوالی جبل المانی در ریف دمشق و همچنین روستای رویحینة در جنوب قنیطرة را هدف گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون دولتی سوریه نیز ویدئو کلیپی منتشر کرد که پدافند دفاع هوایی سوریه را در حال دفع حملات اسرائیل در حوالی جبل المانی در حومه دمشق نشان می دهد.

یک منبع نظامی سوری نیز تأکید کرد که "دقیقاً راس ساعت ۲۳.۵۰ سه شنبه شب - چهارشنبه ، دشمن صهیونیستی از سمت جولان اشغالی سوریه به سمت جنوب دمشق حمله هوایی را آغاز کرد که این حمله تنها تلفات مادی داشت.

این دومین مرتبه در ظرف یک هفته اخیر است که رژیم صهیونیستی دست به چنین اقدامی می زند.

آخرین حمله این رژیم به سوریه چهارشنبه ۱۸ نوامبر بود که منجر به کشته شدن سه سرباز ، زخمی شدن یک سرباز و خسارات مادی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دمشق اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان