Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عباس حاج‌کناری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از لغو پیکارهای کشتی قهرمانی سال ۲۰۲۰ جهان تصمیمی در رابطه با رقابت‌های انتخابی تیم ملی که برگزار شد، گرفته نشد و اینکه قرار است چه کار انجام شود. اما فکر می‌کنم برای مسابقات پیشرو به طور حتم نتایج انتخابی برای انتخاب ملی‌پوشان تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند مسابقات انتخابی برای تیم ملی جهت حضور در پیکارهای جهانی بود.

وی اظهار داشت: اینکه اگر می‌خواستیم با مسابقات انتخابی به نوعی تکلیف تیم ملی در المپیک را روشن کنیم، به دور از عدالت بود و به طور حتم برای المپیک شاید انتخابی دیگر برگزار شود. به هر حال برگزاری مسابقات انتخابی در این شرایط نقطه عطف کشتی بود.   کرونا همه مدعیان را از آمادگی دور کرد. هر چند کادر فنی تمرینات همه آزادکاران را در شرایط کرونایی زیرنظر داشت اما دوری ۸ تا ۹ ماهه به نوعی آنها را از آمادگی دور کرده بود و بیشتر به آمادگی جسمانی پرداخته بودند.

دارنده مدال طلا و نقره پیکارهای قهرمانی جهان ادامه داد: برهمین اساس رقابت‌های انتخابی برگزار شد و در صورت برگزاری مسابقات جهانی، نفرات برتر انتخابی اعزام می‌شدند.

وی با بیان اینکه همه دغدغه کادر فنی تیم ملی حضور موفق در بازی‌های المپیک توکیو است گفت: مانند سال‌های گذشته بعد از پیکارهای جهانی، آزادکاران افت و برای به اوج رسیدن باید تمرین می‌کردند و اکنون شرایط همین گونه است نفرات برتر انتخابی به طور حتم برای مسابقات پیش رو مد نظر قرار خواهند گرفت و البته براساس عدالت و با تصمیم‌گیری و خرد جمعی انتخاب خواهند شد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه همه مدعیان در حال حاضر خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کنند، گفت: برای المپیک به طور حتم شرایط متفاوتی برای انتخاب نفرات خواهد بود و شاید مسابقات انتخابی برگزار شود.

ملی‌پوش سال‌های دور کشتی آزاد ایران که به تازگی از بیماری کرونا بهبود یافته است گفت: خدا را شکر در این بیماری ریه من درگیر نشد و البته من بیرون از اردوی تیم ملی به این بیماری مبتلا شدم و بعد از آنکه تستم مثبت اعلام شد خود را وارد قرنطینه کردم و الان حدود ۳۵ روز است که می‌گذرد و تستم منفی شده است.

وی اظهار داشت: رعایت کردن موارد بهداشتی و پروتکل‌ها و به خصوص ماسک زدن و از همه مهمتر تغذیه مناسب و رعایت برخی رفتارها و برخوردها ما از این بیماری دور نگه خواهد داشت.

حاج‌کناری بیان داشت: بیماری کووید ۱۹ به گونه‌ای بود که تا پیش از آن علایم آنرا در بیماری‌هایی که داشتم تجربه نکرده بودم و کمی مشکل گوارشی و درد بدن داشتم و به نوعی در هر لحظه شرایط آن تغییر می‌کرد و از همه هموطنان عزیز می‌خواهم که به دستورالعمل‌های اعلامی توجه کنند و از انجام سفر و دورهمی‌های خانوادگی دوری کنند تا این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شود.

وی در خصوص اینکه آیا حسن یزدانی به جام جهانی انفرادی اعزام می‌شود یا خیر گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم و قرار بود که حسن یزدانی و کامران قاسمپور به همراه یک مربی به جام جهانی انفرادی در صربستان اعزام شوند.

بر اساس تقویم اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه سال جاری به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد نخستین تورنمنتی که پیش روی کادر فنی قبل از حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک است، مسابقات قهرمانی خواهد بود. رقابت‌های انتخابی بازی‌های المپیک در قاره آسیا اوایل فروردین در کشور چین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها اتحادیه جهانی کشتی اختصاصی ایرنا عباس حاج کناری حسن یزدانی کشتی قهرمانی جهان المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی اختصاصی ایرنا حسن یزدانی کشتی قهرمانی جهان المپیک توکیو اتحادیه جهانی کشتی اختصاصی ایرنا حسن یزدانی کشتی قهرمانی جهان المپیک توکیو اخبار کنکور رقابت های انتخابی مسابقات انتخابی طور حتم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با ابلاغ فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور ترکیب تیم ملی جوجیتسو با حضور امیر علیخانی بعنوان مربی استان چهارمحال و بختیاری و ورزشکاران منتخب استان چهارمحال و بختیاری تیم ملی در
رده سنی نوجوانان:حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلو، امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلو و در رده سنی جوانان: محمد مهدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلو
برای حضور در مسابقات آسیایی جوجیتسو ۲۰۲۴ امارات شهر ابوظبی اعلام شد.
این دوره از مسابقات تا ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود.
در مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور قزاقستان، حمزه کیانی در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سیدمحمد مهدی پیرمحمدی رنکینگ نهم جهانی را به نام خود ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرد