Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بوکس گفت: پاداش المپین‌های بوکس را تمام و کمال پرداخت کردیم و حقوق پنج ماه اخیر آن‌ها هم واریز شده است. حسین ثوری در گفت‌وگو با میزان، درباره تعطیلی اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: متأسفانه پس از فوت پدر علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس، ملی‌پوشان و سایر اعضای کادر فنی از لحاظ روحی کمی تحت تاثیر قرار گرفتند و قرار شد اردوی تیم ملی یک روز زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن عرض تسلیت به سرمربی تیم ملی، پس از بازگشت استکی از اصفهان درخصوص دور جدید تمرینات تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون بوکس در حد توان از لحاظ مالی ملی‌پوشان بوکس را حمایت کرده است، افزود: پاداش المپین‌های بوکس را تمام و کمال پرداخت کردیم و حقوق پنج ماه اخیر آن‌ها هم واریز شده است. همچنین طی رایزنی‌هایی که با یکی از خیرین علاقه‌مند به بوکس داشتم، تا پایان هفته مجدداً مبلغی را به حساب شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش واریز خواهیم کرد. ضمن اینکه قرار است به سایر ملی‌پوشان هم به زودی حقوق پرداخت کنیم.

* هرچه در توان داریم برای فراهم کردن حداکثر امکانات برای ملی‌پوشان به کار می‌بندیم

رییس فدراسیون بوکس درباره اردوی تیم جوانان تصریح کرد: این اردو قرار بود از یکم آذرماه برگزار شود، اما به خاطر شرایط خاصی که کرونا در کشور پدید آورد، احتمالاً تمرینات شاگردان مهدی‌پور با دو هفته تاخیر به میزبانی استان قم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم بوکس جوانان سال آینده رقابت‌های قهرمانی جهان را در لهستان پیش رو دارد و تیم ملی بزرگسالان هم باید در مسابقات گزینشی المپیک پاریس حضور پیدا کند. ما هرچه در توان داریم برای فراهم کردن حداکثر امکانات برای این دو تیم به کار می‌بندیم و امیدوارم بهترین نتایج را در رقابت‌های پیش رو کسب کنیم.

*تلاش می‌کنیم زمینه برگزاری اردوی مشترک و یک تورنمنت تدارکاتی را برای بزرگسالان فراهم کنیم

ثوری ضمن اشاره به طرح استعدادیابی فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: از زمانی که این طرح را آغاز کردیم بیش از پنجاه استعداد نونهال را در سراسر کشور شناسایی کرده و فعالیت آن‌ها را زیر نظر داریم. در دوران کرونا بیکار نبودیم و کلاس‌های آموزشی و طرح استعدادیابی را اجرا کردیم و جواب خوبی از آن گرفتیم.

رییس فدراسیون بوکس در پایان گفت: تا پایان سال رقابت بین‌المللی در پیش نداریم، اما تلاش می‌کنیم با رایزنی‌هایی که با سایر کشور‌ها داریم، زمینه برگزاری یک اردوی مشترک و یک تورنمنت تدارکاتی را برای تیم ملی بزرگسالان فراهم کنیم تا به امید خدا بتوانیم در رقابت‌های پاریس تعداد سهمیه‌های المپیک خود را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: بازگشت علی‌اکبری پس از ۲۱ ماه به قفس/ فایتر روسی نخستین رقیب امیر در وان‌چمپیونشیپ انتهای پیام/ برچسب ها: فدراسیون بوکس حسین ثوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وکس فدراسیون بوکس حسین ثوری فدراسیون بوکس ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی‌های هفته بیست و ششم، شاگردان سعید دقیقی در شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه برابر گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسید و در مکان هفتم باقی ماند.

شمس آذر در بازی آینده در خانه به مصاف تیم ملوان می‌رود.

امید‌های شمس آذر فردا در شیراز به میدان می‌روند

در ادامه رقابت‌های دور نهایی لیگ برتر فوتبال امید‌های باشگاه‌های کشور و در بازی هفته ششم، تیم امید شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه به مصاف تیم ایمان سبز شیراز می‌رود.

گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

محمد مهدی زارعی گلبالیست قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال بزرگسالان دعوت شد.

این اردو برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک پاریس، از امروز تا ۲۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مربی قزوینی در اردوی پاراوزنه برداری

احمد ملاحسینی مربی قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی پاراوزنه برداری دعوت شد.

این اردو از ۱۷ تا ۳۱ اردیبهشت دراستان مرکزی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری