Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام سازمان صمت در خصوص مقابله با خروج غیرمجاز مرغ از استان گیلان اظهار کرد: هر هفته جلسه ستاد تنظیم بازار در استان و یک روز در میان جلسه فرعی کارگروه برگزار و وضعیت بازار به‌طور دقیق رصد می‌شود.

وی از تکلیف کارگروه ستاد تنظیم بازار به جهاد کشاورزی در خصوص نظارت بر توزیع مرغ خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گیلان، جهاد کشاورزی باید میزان ۲۲۰ تن مرغ مصرفی در استان را بر اساس سرانه مصرفی از طریق کشتارگاه‌ها و تولیدکنندگان به شهرستان‌ها ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد تنظیم بازار استان گیلان با اذعان به اینکه قیمت مرغ در گیلان کمتر از دیگر استان‌های کشور است، تصریح کرد: متأسفانه جهاد کشاورزی میزان ۲۲۰ تن مرغ مصرفی در استان را به مراکز توزیع تحویل نداده و امروز که آمار تحویل مرغ از دیگر روزها بیشتر بوده تنها ۱۶۲ تن مرغ تحویل و با کمبود ۶۰ تنی در این خصوص مواجه هستیم.

رئیس سازمان صمت گیلان عمده‌ترین مشکل در کمبود مرغ گیلان را عدم تأمین مناسب برشمرد و بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷۰۰ تن مرغ منجمد به استان وارد که ۳۵۰ تن آن توزیع و مابقی طی روزهای آینده در بازار توزیع می‌شود‌.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان مرغ کشاورزی تنظیم بازار رئیس سازمان صمت گیلان ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج

۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی تحویل بهره برداران شهرستان آوج تحویل داده شد.

ادوات تحویلی شامل دستگاه‌های کشت مستقیم، سمپاش، کیزل پکل است که حدود ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای خرید این ادوات پرداخت شده است.

طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان قزوین در ۱۰ محصول زراعی شامل گندم، جو، نخود، عدس، گیاهان علوفه ای، گیاهان روغنی و گیاهان دارویی به زیرکشت رفته و در۶ شهرستان و ۴۲۰ روستای استان در حال اجراست که سه هزارو ۷۵۰ نفر از کشاورزان طرف قرارداد تولید در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم