Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه سه شنبه در خصوص اجرای عملیات سردار شهید سلیمانی که از ۱۳ آبان تا ۱۳ دی در حال برگزاری است، اظهارکرد: سردار سلیمانی یکی از الگوهای ماندگار جهان اسلام است که در انجام وظایف، تکالیف شرعی، دینی و اخلاقی لحظه ای درنگ نکرد و برای رضای خدا و تبعیت از گفتمان ولایت فقیه و صیانت از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی پاکیزه اندیشید و پاکیزه ملکوتی و عرشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اهمیت شناخت مسئولیت و مسئولیت پذیری، افزود: از منظر مبانی اسلامی در برابر هر نعمت و مسئولیتی که به انسان داده می شود به میزان آن نعمت از انسان سوال خواهد شد و شناخت این مسئولیت و عمل به وظیفه رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است.

دیلمی ادامه داد: یکی از وظایفی که باید به آن توجه و هر روز از خود سوال کنیم، پرسش گری از خود در قبال نعمت های الهی است که وظیفه مان در برابر این نعمات چیست و در زندگی تا چه حد در مسیر تحقق آن به ویژه در قامت اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی و رضایت مندی حق قرار قدم برداشته ایم.

وی گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز و الگوی عملی از یک انسان مسئولیت شناس و وظیفه شناس بود که با گام نهادن در مسیر جهاد فی سبیل الله و گفتمان اسلام ناب به این عظمت و جایگاه رفیع رسید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: شهید سلیمانی شخصیت بی نظیری بود که در اخلاق و معنویت زبانزد خاص و عام بود و در سخت ترین میان های نبرد با شجاعت و عزمی راسخ نزدیک تر از همه با دشمن می جنگید و همواره هم رزمانش به او افتخار کردند.

دیلمی بیان کرد: وی الگوی عملی فرهنگ ایثار و شهادت و بازوی قدرتمند اسلام ناب در شکل دهی جریان مقاومت و تحولات خاورمیانه و جهان اسلام بود و تفکر او و نگاه متعالی ایشان همواره سد مستحکمی در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه بوده و است.

وی اضافه کرد: اگر امروز سخن از برخی چالش ها در فراروی جهان اسلام هستیم علت آن دنیا طلبی، مادی گرایی، سستی در انجام تکالیف و باورها و اعتقادات و مرعوب یاوه گویی های دشمن شدن است و اگر امروز با افتخار سخن از مکتب سردار شهید سلیمانی سخن می گوییم به خاطر، تعهد، تقوا، لحظه شناسی، دشمن شناسی، وظیفه شناسی و تمسک این شهید والا مقام به گفتمان قرآن و عترت است.

دیلمی با اشاره به آخرین جملاتی که از این سردار شهید به جا مانده است، افزود: آرزوی این شهید از خداوند متعال زندگی پاکیزه، خدمتی خالصانه و مرگی سرخ و متعالی بود و این نشان از عمق ایمان، وظیفه شناسی و تعهدکاری و عمق نگاه این شهید نسبت به جامعه، انقلاب، صیانت از امام و شهدا است و یا اینکه در وصیت نامه اش خود را سرباز معرفی می کند اینها گوشه از عظمت اخلاقی و معنوی و نشان از عمق خلوص نیت است.

کد خبر 5080019

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی کوشا در پی شهادت ستوان دوم جلال اعتماد پیامی صادر کرد، متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز در سالگرد شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خبر شهادت سرباز وطن، ستواندوم جلال اعتماد، که در انجام وظیفه مقدس حفاظت از مرزهای ایران اسلامی در کنار همرزم شهیدش فرزین دلیان در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود را دریافت کردیم.

شهادت این جوان برومند نشان از کینه توزی و خباثت عناصر وابسته به جریان منحوس صهیونیستی دارد که امروز درمانده‌تر و آواره‌تر از همیشه با دست زدن به تحرکات کور ضد امنیتی همچنان در منجلاب بی هویتی و استیصال دست و پا می‌زنند که یقیناً نخواهند توانست در انسجام ملی و اراده پولادین مردم غیرتمند کردستان در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرزهای میهن عزیز اسلامی مان خللی ایجاد کنند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان کردستان شهادت این مرزبان دلاور را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای مسلح، به ویژه به مردم شهید پرور شهرستان قروه و نیز به خانواده داغدار و همسر و دختر خردسال این شهید عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای روح آن عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستارم.

همچنین از وزارت امور خارجه و دستگاه‌های مربوط انتظار می‌رود که با جدیت، این جنایت را پیگیری نموده و اقدامات لازم را برای محکومیت و پاسخگو کردن عاملین این اقدامات به عمل آورند.

گفتنی است؛ شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان»، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6096450

دیگر خبرها

  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است