Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:38:03 GMT

استقلال به پیروزی برابر ماشین سازی نیاز مبرم دارد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۵۸۷۱

استقلال به پیروزی برابر ماشین سازی نیاز مبرم دارد

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شکست مقابل فولاد شوک به موقعی بود که به استقلال وارد شد و این تیم برای جبران آن نتیجه نیاز دارد هفته سوم ماشین سازی را شکست دهد. با اینکه ماشین سازی تیمی جوان، جنگنده و با انرژی است که حتماً بازی کردن مقابل آن ساده نخواهد بود، اما برای آبی پوشان واجب است که در این بازی پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تفکرات فکری کاملاً قابل احترام است اما به نظرم وقت استفاده کردن از خریدهای جدید فرا رسیده است. بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شدند که باید از آنها استفاده شود.

کارگرجم بیان داشت: دو بازی اول استقلال در لیگ نشان داد این تیم نیاز دارد تغییراتی داشته باشد. به خصوص در خط میانی که باید خلاقیت‌های بیشتری دیده شود. آبی پوشان در دو بازی گذشته خود خلق موقعیت زیادی نداشتند که این برای استقلال نقطه ضعف محسوب می‌شود.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تاکید کرد: خلا علی کریمی در تیم کاملاً مشهود است و هنوز بازیکنی نتوانسته جای خالی او را پر کند. شاید مهدی پور خرید جدید استقلال که هنوز از او رونمایی نشده بازیکنی باشد که از نظر خصوصیات فنی نزدیک به علی کریمی باشد. به نظرم وقت آن رسیده تا از این بازیکن استفاده شود. البته اگر مشکلی نداشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: آنچه مسلم است، نیاز استقلال به یک کارگردان ششدانگ در مرکز میدان می‌باشد. جایی که در گذشته امید ابراهیمی، جباروف و علی کریمی در آن نقش آفرینی می‌کردند و هنوز برای فصل بیستم نفری که باید این نقش را ایفا کند مشخص نشده است.

وی در خصوص حواشی پیش آمده بین فکری و دیاباته بیان داشت: این اختلافات در فوتبال کاملاً طبیعی است اما مدیریت کردن بعد از بروز چنین اختلافاتی مهم است. باوجود تعداد زیاد مربیان و نیمکت نشینان استقلال، هنوز هماهنگی لازم بین آنها ایجاد نشده و این ناهماهنگی در بسیاری از جاها مشخص است. ایجاد هماهنگی بین نیمکت نشینان مستلزم زمان بیشتر است و امیدوارم خود آقایان هم به ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر و زودتر کمک کنند.

کارگرجم که در دهه پنجاه عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران را هم به خود اختصاص داده بود در ادامه به مشکلات اداری و بحث ساختاری باشگاه اشاره کرد و بیان داشت: نمی‌دانم چرا پروسه انتخاب مدیرعامل استقلال اینقدر پیچیده و طولانی شده است، اما باید هرچه زودتر مدیرعامل قانونی باشگاه مشخص شود. مگر یک باشگاه چقدر تحمل دارد که نیمی از سال را باید با سرپرست اداره شود.

کد خبر 5078495

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران اکبر کارگرجم ماشین سازی تبریز تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان محمود فکری فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی تکواندو یحیی گل محمدی ویروس کرونا تیم فوتبال پیکان تهران کارلوس کی روش والیبال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران، با صدرنشینی مقتدرانه به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا راه یافت و برای راهیابی به جام جهانی و نیمه نهایی رقابت‌ها به مصاف قرقیزستان شگفتی ساز خواهد رفت. 

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی ساز‌های هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد. 

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک