Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بازی‌های شب نخست از دور برگشت دیدار‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب شش بازی در گروه‌های F، G و H برگزار شد.

در گروه G تیم فوتبال بارسلونا که بدون لیونل مسی و فرنکی دیونگ میهمان دیناموکیف اوکراین بود این تیم را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد تا ۱۲ امتیازی شود و جشن صعود بگیرد. سرجینو دست در دقیقه ۵۲ گل نخست را زد و دو گل بعدی را مارتین برایت‌ویت در دقایق ۵۷ و ۷۰ (پنالتی) به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین گل تیم اسپانیایی را هم آنتوان گریزمان در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد.

در بازی همزمان یوونتوس که در تورین به مصاف تیم فرنس‌واروش رفته بود میهمان مجارستانی خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد تا همراه با بارسلونا به مرحله بعدی صعود کند. در این بازی یوونتوس گل نخست را دریافت کرد. این گل را اوزونی در دقیقه ۱۹ زد تا تیم میهمان پیش بیفتد. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۵ گل تساوی را به ثمر رساند. آلوارو موراتا هم در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم بانوی پیر را به ثمر رساند. یوونتوس با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه G باقی ماند. تیم‌های دیناموکیف و فرنس واروش هم هر دو با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول این گروه ایستادند.

براساس این گزارش، در گروه H تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان ترکیه‌ای‌اش تیم استانبول باشاک‌شهیر را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد و با ۹ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. برونو فرناندز دو بار دقایق ۷ و ۱۹، مارکوس رشفورد در دقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی و جیمز در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های من‌یونایتد به ثمر رساندند و دنیز توروج در دقیقه ۷۵ تنها گل تیم میهمان را زد. در بازی همزمان هم پاری‌سن‌ژرمن با تک گل دقیقه ۱۱ نیمار از روی نقطه پنالتی میهمان آلمانی خود تیم لایپزیگ را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا از خطر حذف زودهنگام دور شود.

با نتایج این دو بازی منچستریونایتد با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و پاری‌سن‌ژرمن با شش امتیاز در رده دوم ایستاد. لایپزیگ هم با شش امتیاز و با توجه به نتایج بازی‌های رودررو با PSG رده سوم را به خود اختصاص داده است. استانبول باشاک‌شهیر نیز با سه امتیاز تیم قعرنشین جدول گروه H است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 اما در گروه F، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه ۳ بر صفر میهمان خود تیم کلوب‌بروژ بلژیک را شکست داد تا با ۹ امتیاز صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند. ارلینگ هالند در دقایق ۱۸ و ۶۰ و جیدون سانچو در دقیقه ۴۵ گل‌های دورتموند را در این بازی به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه نیز تیم لاتزیو در پایتخت ایتالیا میهمانش تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت. در این بازی که سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در دقیقه ۷۳ به جای یوری ژیرکوف به میدان رفت، چیرو ایموبیله دو بار دقایق ۳ و ۵۵ (پنالتی) و مارکو پارولو در دقیقه ۲۲ گل‌های این بازی را برای لاتزیو به ثمر رساندند. ژیوبا هم در دقیقه ۲۵ تنها گل زنیت را زد.

با نتایجی که در این گروه رقم خورد، دورتموند با ۹ امتیاز صدرنشین ماند و لاتزیو با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت. در گروه F کلوب بروژ چهار امتیازی سوم است و زنیت با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا حذف شده زودهنگام لیگ قهرمانان اروپا باشد.

دیدار‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) با انجام هشت بازی در گروه‌های A تا D به پایان می‌رسد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا زنیت لیگ قهرمانان اروپا ۹ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی

به گزارش قدس آنلاین، در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌وچهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، ‌جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالی است که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آنها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آنها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵
کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰
منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰
اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد