Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : زهرا امدادی، گیتا الکن صابری، الهام کرامت شعار، ستاره نصیری و ریحانه آشتاب داوران گیلانی حاضر در این دوره بودند.

علیرضا وهابی ادامه داد: کلاس ویبنار دانش افزایی داوران فوتبال بانوان کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور برترین داوران استان های مختلف کشور به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این کلاس دانش افزایی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال و برای کسب آمادگی و مهارت بیشتر داوران بانوی کشور و انتخاب آنان برای قضاوت در رقابت های فصل جاری فوتبال بانوان در لیگ های مختلف برگزار شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ابراز امیدواری کرد : هر پنج بانوی داور گیلانی حاضر در این دوره دانش افزایی، در رقابت های فصل جاری فوتبال بانوان کشور نیز حضور یافته و به عنوان داور مسابقات را قضاوت کنند و همچنان شاهد قضاوت خوب این داوران گیلانی در سطح کشور باشیم.

وهابی خاطرنشان کرد: گیلان از داوران بسیار ارزنده ای در هر دو بخش آقایان و بانوان برخوردار است و هر ساله این داوران در رقابت های  فوتبال و در لیگ های مختلف حضور چشمگیر داشته و مسابقات مهمی را قضاوت می کنند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان اخبار کنکور دانش افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان  ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران آغاز شد.
در این اردو مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه ندا شهسواری به سرمربیگری تیم ملی بانوان: حمیده ایرانمنش حضور دارند.
این اردو تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان