Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه های بدنه اتومبیل؛ محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، متعاقب انعکاس پیامی در برخی از شبکه های خبری مبنی برعدم پرداخت خسارت به زیاندیدگانی که در ساعت های ۲۱ الی ۴ بامداد روزبعد در سطح شهر تردد می کنند، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تکذیب این مطلب آورده است که درصورت بروز خسارت در ساعات منع تردد نیز بیمه‌گذاران/ زیان‌دیدگان محترم می توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش و به نقل از اداره کل نظارت فنی بر بیمه های غیر زندگی، بیمه مرکزی ضمن تکذیب اخبار منتشره مبنی بر عدم پرداخت خسارت از طرف شرکت های بیمه در ساعات منع تردد (از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح) آورده است؛ پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه های بدنه اتومبیل؛ محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست و شرکت های بیمه با رعایت مقررات قانون بیمه شخص ثالث و حوادث راننده، شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه بدنه اتومبیل، مکلف به جبران خسارات وارده در تمام ایام و ساعات می باشند. بنابراین در صورت بروز خسارت در ساعات منع تردد نیز بیمه‌گذاران/ زیان‌دیدگان محترم می توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام نمایند.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی بیمه مرکزی پول نیوز بیمه شخص ثالث بیمه بدنه بیمه نامه بیمه شخص ثالث پرداخت خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود تمامی دانشجویان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) که آزمون سراسری برگزار می‌شود به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق درب‌های ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!/فیلم
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود