Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی گفت: ماه های باقی مانده دولت می تواند فرصت و موقعیت خوبی را برای آن ایجاد کند؛ چرا که امروز مردم از این دولت خاطره خوبی ندارند و برخی از مردم گاهی روز شماری می کنند که چه زمانی این دولت تمام و دولت بعدی تشکیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان خود توصیه هایی به مدیران کشور در قوای سه گانه داشتند که به منظور رفع مشکلات نباید چشم به بیگانه و به خارج از کشور دوخت و اینگونه نیست که بگوئیم مسائل راه حل ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید اطمینان خاطر، اعتماد به نفس و خود باوری داشته باشیم که ما می توانیم و این رویکرد باید در تمامی مسئولان و در همه قوا وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه همکاری قوای سه گانه برای موفقیت بسیار مهم است، عنوان کرد: متأسفانه شاهد هستیم که دولت برای آنکه با سایر قوا هماهنگ شود، عزمی ندارد و به راحتی مقابل مصوبات مجلس می ایستد و برخی اوقات برای قوه قضائیه تعریف هایی دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای رفع نیازهای مردم باید اقدام کرد و نباید نسبت به مشکلات آنان بی توجه بود، ابراز کرد: راه حل مشکلات را باید در داخل کشور دنبال کرد و نباید خیلی به خارج از کشور چشم دوخت.

زاهدی افزود: راه حل هایی که نگاه به غرب را داشته باشد، اینکه چه فردی رئیس جمهور آمریکا می شود تا چه زمانی مذاکره کنند؛ همه این مسائل مورد نکوهش مقام معظم رهبری قرار گرفت؛ بنابراین مسئولان باید با وفاق، همدلی و اراده آهنین برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

نماینده با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری توصیه های خوبی برای باقی مانده دولت داشتند، تصریح کرد: ماه های باقی مانده دولت می تواند فرصت و موقعیت خوبی را برای آن ایجاد کند؛ چرا که امروز مردم از این دولت خاطره خوبی ندارند و برخی از مردم گاهی روز شماری می کنند که چه زمانی این دولت تمام و دولت بعدی تشکیل می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید یک گره گشایی جدیدی را ایجاد کند تا مردم امیدوار شوند و امیدواریم که دولت این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد