Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-پسر جوان که در جریان اختلاف مالی دوستش را در یک باغ خانوادگی با اسلحه کلت کمری به قتل رسانده بود خودش را به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ کریم‌خانی رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح این خبر به «ایران» گفت: شامگاه ۲۹ آبان امسال به‌دنبال درگیری خونین و شلیک گلوله در یک باغ خانوادگی واقع در وحیدیه شهریار تیمی از کارآگاهان جنایی در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر خونین پسر جوانی به‌نام میلاد ۲۲ ساله روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس‌از انتقال میلاد به بیمارستان وی جان باخت.

براساس نخستین تحقیقات میدانی کارآگاهان جنایی دریافتند که ضارب به‌دنبال اختلاف مالی که با میلاد داشته به باغ آن‌ها آمده و پس‌از درگیری و قتل فرار کرده است.

مادر مقتول که در باغ حضور داشت به‌کارآگاهان گفت: پسرم با فرید دوست بودند، اما پسرم به او بدهکار بود. شب حادثه فرید به باغ ما آمد آن‌ها باهم جر بحث کردند چند لحظه طول نکشید که با شلیک گلوله پسرم را زد و پا به فرار گذاشت.

دو روز بعد درحالی‌که متهم تحت تعقیب بود با پای خودش به اداره پلیس آگاهی رفت وتسلیم شد. فرید در نخستین بازجویی‌ها گفت: میلاد به من مبلغی پول بدهکار بود به‌خاطر همین اختلاف داشتیم. من نمی‌خواستم او را بکشم فقط برای ترساندن مرحوم با خودم اسلحه بردم که در جریان درگیری نمی‌دانم چه شد که دست به اسلحه شدم و به او شلیک کردم. الان هم خیلی پشیمانم و عذاب وجدان باعث شد خودم را تسلیم کنم.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی بهمدی صبح چهارشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژانشهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود را مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوسف گفت: ماموران بلافاصله به منظور در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره اهو نسبت به نجات آن اقدام کرده و به مقر انتظامی دلالت دادند

سرهنگ بهمدی افزود: ماموران کلانتری که ناجی این بره آهو بودند به منظور نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس ناجی این بره اهو شدند و ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش؛ خاطر نشان کرد: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان های مرتبط گزارش دهند.

کد خبر 6093737

دیگر خبرها

  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس