Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام سیدمهدی قاضی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه حضور در جمع بسیجیان و عضو نیروی مردمی و الهی بسیج یک لذت قلبی و حلاوت روحی در ضمیر انسان ایجاد می‌کند، گفت: امروز اگر بسیج نیرویی بالنده، پای کار و موفق نام گرفته فقط به‌دلیل تلاش، تعهد، جانفشانی و معتقد بودن نیست؛ بلکه مؤلفه مهمی مانند رضایت و پشتوانه الهی باعث این سربلندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: تاریخ جهان و ایران سراسر نشان از حضور گروه‌هایی دارد که هرچند جان برکف و پر تلاش بوده است؛ اما به‌واسطه اعتقاد بر باطل هرگز ماندگار و موفق و مانا نبوده‌اند، سرنوشت داعش، القاعده، منافقین و گروه‌های تروریستی و سلطه‌گر دیگر که مؤلفه‌هایی مانند پول، قدرت، حمایت دولت‌های مختلف را به‌همراه داشتند، نشان داد که تنها قربت‌الهی در امور و توکل به پروردگار عامل پیروزی است.

این مسئول با تأکید بر اینکه قربت الهی در کارها و توکل به پروردگار عامل پیروزی است، بیان ‌کرد: مؤلفه مهمی مانند رضایت و پشتوانه الهی باعث سربلندی است.

قاضی‌زاده مطرح‌ کرد: همان‌گونه که در قرآن آمده است، اگر خداوند متعال بخواهد عزت به قوم یا ملتی دهد و یا برعکس ذلت و نابودی را سرنوشت آنان کند، بی‌شک هیچ نیرویی توان مقابله با این اراده الهی را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه این لطف الهی نعمتی است که تنها نصیب بندگان مؤمن و مخلص الهی می‌شود، بیان‌ کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی بسجی باید با خلوص نیت و قرب‌الهی در اعمال با گسترش موفقیت‌هایی که تاکنون خداوند به آنان بخشیده است، زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشند.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1081884 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بسیج دانشجویی سیدمهدی قاضی‌زاده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: «تا جایی که یادم می‌آید صحبتی، اظهارنظری، تصمیمی و رأیی نداشتم که از آن پشیمان باشم اما اتفاقات فراوانی در مجلس افتاد که به دلیل اینکه ما عضو آن مجلس بودیم، شاید به اسم همه نوشته شود. »

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899752

دیگر خبرها

  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم