Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:15:35 GMT

آزادراه زنجان – قزوین پوشیده از مه غلیظ است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۷۲۹۱

آزادراه زنجان – قزوین پوشیده از مه غلیظ است

جواد یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر مسیرهای بیان شده، هم اکنون جاده‌های زنجان – تهم – چورزق، زنجان – بیجار، خدابنده – همدان، زنجان – طارم، زنجان – دندی، سلطانیه به خدابنده، زنجان- سلطانیه، ابهر به خدابنده، دندی- تخت سلیمان و نیک پی به ماهنشان پوشیده از مه غلیظ است.
وی یادآوری کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی در خصوص تردد در جاده های استان زنجان در حال حاضر رانندگانی که موادغذایی، سوختی و سرویس کارکنان شرکت ها و دستگاه های اجرایی هستند که در جاده ها تردد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر تردد این خودروها در جاده های اصلی و فرعی استان به صورت عادی و روان جریان دارد.
یوسفی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد رانندگان، خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، به ویژه چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی کرده و بدون این تجهیزات اقدام به تردد نکنند. 
وی، از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند چرا که ممکن است با خلوت بودن مسیرهای ارتباطی عدم تمکین به قوانین راهنمایی و رانندگی حادثه ای را رقم بزند. 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر ۳۲ اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور و مجتمع های امداد و نجات بین راهی این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
یوسفی خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان اخبار کنکور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مسیرهای ارتباطی استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۶ لاین شمالی آزادراه قزوین به زنجان ۱۰ مصدوم گذاشت.

داود مهرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: ساعت ۹:۳۵ صبح امروز امدادگران حاضر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی قزوین _ زنجان تصادف زنجیره‌ای را در کیلومتر ۶ این مسیر ارتباطی مشاهده کردند و بر همین اساس نجاتگران همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پژو ۴۰۵ برخورد کردند سپس هفت سواری و یک تریلی نیز با این ۲ خودرو برخورد کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به اینکه در این سانحه یک مصدوم در خودرو محبوس شده بود که توسط نجاتگران با استفاده از ست نجات سبک رهاسازی شد، افزود: هلال احمر در انجام کمک‌های اولیه به اورژانس کمک کرد و همه مصدومان این حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مهرگان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 750275

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند