Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون محیط زیست استان تهران گفت: با تجمع فاضلاب در نزدیکی مترو ایران خودرو و بوی آزاردهنده ناشی از آن کارشناس محیط زیست استان تهران به منطقه اعزام شد.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران ، فاطمه برنا، معاون محیط زیست استان تهران در خصوص تجمع فاضلاب در نزدیکی مترو ایران خودرو گفت: بنابر گزارش شهروندان از تجمع فاضلاب در نزدیکی مترو ایران خودرو و بوی آزاردهنده ناشی از آن گزارش‌هایی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون محیط زیست استان تهران توضیح داد: کارشناسان محبط زیست به محل اعزام شد و ضمن بررسی موضوع مشخص گردید که فاضلاب رها شده مربوط به یک باشگاه سوارکاری در حوالی ایستگاه مترو می‌باشد و بنابر بررسی‌های خود منبع را باشگاه اسب سواری نزدیک مترو ایران خودرو اعلام کرد.
وی همچنین ادامه داد: متاسفانه فاضلاب ناشی از شست و شو علوفه و محل نگهداری اسب‌ها است که به خارج از مجموعه هدایت شده و در پایین دست در محلی در نزدیکی مترو تجمع یافته است و بوی مشمئزکننده‌ای را ایجاد کرده است.
برنا تاکید کرد: تذکرات شفاهی به مسئول مجموعه اسب سواری داده شده و اخطاریه کتبی نیز در دست اقدام است که در صورت عدم تمکین برابر مقررات موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محیط زیست استان تهران مترو ایران خودرو نزدیکی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است